مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

این چی بود به من دادین!!!!!

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

[تصویر: 3Jokes_31.gif]

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱۱)

منم موافقم
خخخخخ
پاسخ:
.
ما که مشکل نداریم
بذار هرچی میخوان بگن
همین که یه نقطه نظر مشترک(مشکل با فامیل دور)داریم کافیه
پاسخ:
 بیا دست در دسته هم دهیم این فامیله دورو آدم کنیم ثواب داره
موافقی عایا
خدایی رو اعصاب نیس؟؟؟
تو حلق فامیل دور رو خوب اومدی
پاسخ:
.
  • ندا رادمهر
  • ببینم اینجا چه خبره من تازه با این ببعی جان دوست شدم اذیتش نکن کلاه قرمزی وگرنه میام همه پستات رو قرمزه کلیک میکنم!!!"شیطونک"
    فامیل دور خفه شد انقد چیز میز نفرس تو حلقش
    ههههه
    پاسخ:
    من به این خوبی به این مهربونی دلت میااااد عایا؟[تصویر: s700.gif]
    خووو حقیقت تلخه به من چه[تصویر: s700.gif]
    ولی خدایی راس گفتم دیگه
    اگه این منم باید گفت از همون موقع زرنگ و زیرک بودم
    پاسخ:
    کلاه قرمزی :)==من که چیزی نگفتم ندا خانوم گفت خووو[تصویر: s700.gif]
    ولی اعتماد به نفست تو حلقه فامیله دور
    این بچه هه منو یاد عقب مونده ها میندازه...
    میترسم نابود شم از خنده....
    البته عقب مونده ها خنده ندارن هـــا این بچه هه زیادی ضایعس
    مادر بمیره براش که انقد ترور شخصیتش کردم...
    پاسخ:
    کشتیش
    کلاه قرمزی:)== نابودش کردی[تصویر: s700.gif]
    نمیخواستم بگم ولی این بچگیای فاطمه (ببعی دیگر نویسنده ی وبلاگ) هستش
    وووووووووووووووووی 
     بس که هرسری میام اینجا میبینم اسم چن تا نویسنده اضافه شده هنگ میکنم...!!!
    فامیل دور که مشخصه آقا حسینه
    این کلاه قرمزی آقا سید میباشد عــــایا؟؟؟
    مرسی کلاه قرمزی که اومدی وبم
    نخ و سوزن دیگه؟؟؟عاشق ذوق هنریتم!!!!
    پاسخ:
    ما این جا نخ سوزن نداریم:)
    کلاه قرمزی:)== خواهش میکنم 

    خیلی باحال بود
    اینو از کجا آوردن
    پووووف
    پاسخ:
    نبدونم فک کنم بچه همسادمونه
     دلتون بسوزه ما لنگه ی همین بچه رو (از لحاظ اخلاقی)داریم پسره اسمشم به قول خودش شادق(محمدصادق2ساله)
    پاسخ:
    خدا حافظش باشه...
  • بنده خدای موفق
  • یکی از فانتزیام اینه که برعکس همه که کم کم تو افق  محو میشن من کم کم از افق بیام بیرون پدیدارشم
    یه همچین آدمیم
    پاسخ:
    آفرین به این همه خلاقیت
  • بنده خدای موفق
  • عالللللللللللللللللللللللللللیییییییییی واقعا عالی
    پاسخ:
    :))))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">