مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

برعکس نوشتن اسم

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۳۳)

دیما   
من میرم دیگه .
.
.
.
.
.
خداحافظ
حراف
انیس
نرتسن

میرم


نیما
یواگ من گاوی تو کلاه قرمزی ام من کجااااااا پست بزارم؟؟؟؟؟؟؟؟
همطاف!
هه خیلیم بدنشدا!!!!!!!!!!1
نیما :)
هنامس

خوب شد از این وری خونده میشه.هنامسم شد اسم
ولی تو بازی هندونه جواب یکیش میشد سمانه
حالا شکل چی بود؟؟یه خطر مرگ با آن شرلی
ینی گفتم بهتر از این نمی شد سمانه رو ساختا...
هدیمح
هدیمح

حالا انگار کی هستی یه ربکا یازغصا میشه
پاسخ:
جیگر: :|
هنیدا
ایور
سویمیتراب

ناژور!چه وبلاگ باحال و قشنگی داری عزیزم
ناسیا
پاسخ:
کلاه قرمزی:) باحال شد :)
میرم!!!!

پاسخ:
کلاه قرمزی:) بودین حالا برای مشاهده کلیک کنید
آمیس

به به :)
پاسخ:
کلاه قرمزی:) باحال شدااااا (:
همجن!!!
 مگه من هم زنم؟؟؟
شما توفانیا ادمو ب چ کارایی ک وا نمی دارید:|
تو کف جمله ی اخرم موندم :))))))))
.
.
.
.
.

عمه ی گلته
پاسخ:
کلاه قرمزی:) |:
ارهز
خخخخخخ

خوب چی میشه
پاسخ:
کلاه قرمزی:) نمیگم بمونی تو خماری تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
هنازرف!!!!!!‌
(:‌خفن شد ا!!! (؛
پاسخ:
کلاه قرمزی:) |:
اسهم خخخخ
پاسخ:
کلاه قرمزی:) |:
ایمیک!!!
پاسخ:
کلاه قرمزی:) بد تیست

از خودت چی میشه قرمز کلاه؟
من فکر کنم اضریلع میشه
پاسخ:
کلاه قرمزی:) نوچ نمیشه تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
  • نرگس خوشگله
  • سگرن (به وبلاگ منم سری بزن)
    فسوی : |
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) |:
        سیتیمآ
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) باحال شد

    اسیرپ
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) |:
    هناحیر
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) برا تو باحال شده هااا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">