مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

به افتخار همه دانشجوها

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ب.ظ

کلاس نه گذاشتنیه نه داشتنى و نه رفتنى… ! ! !

کلاس فقط پیچوندنیه!

به افتخار همه دانشجوها

***

تنهایی ینی بری دمٍ پنجره واستی همینجوری که پــسته میشکنی میخوری زُل بزنی به پــرایدت که ندزدنش:|:))

***


دخترا فقط تا وقتی لاک ناخنشون خشک نشده کاملاً بی دفاع و بی خطرن

***

یه بار واسم نامه رسید بعد نامه رو باز کردم و هرچی منتظر شدم مثل تو فیلما نویسنده ی نامه با صدای خودش نامه رو واسم بخونه نخوند. لحظه ی سختی بود تمام باورهام فروریخت :|

***

با دوس دخترم داشتیم از خیابون رد میشدیم ، عینک دودی زده بود. گشت اومد گفت خانوم چه نسبتی با شما دارن؟
.
.
.
.
منم گفتم : خانوم کور هستن دارم از خیابون رد می کنم.
خخخخخخخخخخ :))))))))

جلیقه ضد گلوله

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۲)

دانشجو باحال اومدی
من ک توی یه کلاسی باشم نصف بیشتر اون کلاسا تشکیل نمیشه دو هفته قبل عیدم به همه زنگ زدم کلاسو تعطیل کردم من ک میدونم استادا بفهمن کاره منه حذفم میکنن..
اما خدایی خیلی حال میده
پاسخ:
اصن کل کیف دانشگاه به پیچوندنشه
سلام.
متاسفانه یا خوشبختانه پراید شدش 12 میلیون و نیم! دیروز ملت با این قیمت خریدن! حالا شاید طرف شانس داشته پراید نو رو با این قیمت خریده
پاسخ:
خدایی ...............؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">