مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

به یه دختر خانوم جهت کارهای خاک برسری نیازمندیم

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

به یک دختر خانوم جهت کارهای خاکبرسری نیازمندم
کارش خیلی راحته...
یه مشت خاک ور میداره میریزه رو سر اونایی که فکر بد میکنن:)))))

***

هروقت پسرا تونستن با کفش۵سانتی پاشنه بلند برقصن اون وقت بیان به خانوما بگن شما پارک دوبل بلد نیستی

***

ای بابا عجب روزگاریه. رفتم تو گوگل سرچ کردم خوشگلترین پسر دنیا اونوقت توکل صفحه عکسه دخترای نازه.
خوائن ینی چی؟؟؟
پسرااای عزیزخووودتون بفهمین دیه!!!
بدنگا نکنین نمیترسم
بابا ایناااا میخوان منو بزنن :(

***

توماس ادیسون در بیانیه ای یاد اوری کرد :من فقط برق و اختراع کردم جون مادرتون بخاطر پول برق منو با فوشاتون تو انپاس قرار ندین. با تشکر

***

به ی نفر میگن ببخشید جسارتا واقعا شرمنده ام روم به دیوار اسم شما چیه؟ میگه اینجور که تو پرسیدی؟ ان

***

به یارو میگن جوونیات ورزش میکردی؟
میگه آره هالتر میزدم...
میگن الان چی؟
میگه الان حال ندارم، فقط تر میزنم!

***

اگه مـــن مُردم !!!

.

.

.

.

.

.

تــرو خدا ببین چه پیــگیرم هستــن !!

بابا یه خــدا نکنه ای !!

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۶)

باشه جیگر من رو چشم اتفاقن دارم دنبال عروسکتون میگردم میخوام خوانواده کلاه قرمزیو دورش جمع کنم ♥♥:-*:-*♡♥
پاسخ:
جیگر: میسی میسی میسی 
چش کلاه قرمزی جون رو چشم الان بهش گفتم میگه کلاه گمزی 2 سالو نیمشه الان ولی هرشب با عروسک کلاه قرمزی خوابش میبره اما اسم کلاه قرمزی رو خوب نمیتونه بگه به سروناز جونم هم میگه سربناز! :-*B-)♥
پاسخ:
جیگر:
یه عروسک جیگر هم واسش بخرید خو 
راستی جیگر اینقد سعی کردم اسمتونو به داداش کوچیکم یاد بدم آخرم میگه گیگر اما روش کار میکنم یاد بگیره!:-*B-)
پاسخ:
کلاه قرمزی:) اسمه منو بهش یاد بده قشنگ تره
جیگر: وااااااااااااااااااااااای مرررررررسی 
خدانکنه! !
پاسخ:
جیگر: بععععله خواهرم بععععععععععله
سلام ببخشید شرمنده روم به دیوار انپاس چیه؟! :D
پاسخ:
سریال دود کش رو  تو ماه رمضون ندیدی ؟

تیکه کلام نقش اولش بود
یعنی گرفتاری شدید
بابا این ادیسونو هزار بار گفتین واس دوهزار سال پیشه.راستی اون دختره رو پیدا کردین صدام کنین:دی.میسی خیلی توپ بود
پاسخ:
جیگر: چش پیداش کردیم اطلاع میدیمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">