مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

بچه های مردم

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۰۰ ب.ظ

موبایلی که رو سایلنته باید یکم شعور داشته باشه که گم نشه. :|

والا

***

بزرگ شدیم آخرشم نفهمیدیم این بچه های مردم کیا بودن که تو همه چیز از ما موفق تر بودن!!
:|

***

الان داشتم کیبورد رو می تکوندم
.
.
.
.
با مواد غذایی که ازش بیرون اومد میشد مردم سومالی رو نفری 3 وعده غذا داد
:))

جان خودم

 

***

ابادانیه و تهرانیه رو میخوان اعدام کنن،تهرانیه زار زار گریه میکنه،آبادانیه بهش میگه ولــــک نگران نباش دفه اولته اعدامت میکنن ؟

انقدر مردن این ابادانیا

(دوستان بین شوخی و تمسخر فرق قائل باشید)

 

***

خــــــــــُب ,, بریم سر اصل مطلب...
عمتون چطوره؟؟
;)

 

***

تا حالا دقت کردین چهره کسایی که تو صف دستشویی عمومی هستن چقدر جدیه ؟!

پای آبرو در میونه

***

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۲)

یعنی من کشته مرده فرق بین شوخی و تمسخرت شدما

تخم مرغ دزد، شتر مرغ دزد میشه یا اخوی

حالا از یکی دو مورد کوچولو که بگذریم و از خودمان ارفاق در کنیم باید از مطالبتون تشکر کنم

بسی زیباست

 

پاسخ:
خیلی ممنون از لطفتون
همیشه شاد و برقرار باشید:)
ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت‏ دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت‏ مانند مرده‏ای متحرک شدم، بیا بی تو تمام زندگی‏ام در عدم گذشت‏ می‏خواستم که وقف تو باشم تمام عمر دنیا خلاف آنچه که می‏خواستم گذشت‏ دنیا که هیچ، جرعه آبی که خورده‏ام‏ از راه حلق تشنه من، مثل سم گذشت‏ بعد از تو هیچ رنگ تغزل ندیده‏ایم‏ از خیر شعر گفتن، حتی قلم گذشت‏ تا کی غروب جمعه ببینم که مادرم‏ یک گوشه بغض کرده که این جمعه هم گذشت‏ مولا، شمار! درد دلم بی‏نهایت است‏ تعداد درد من به خدا از رقم گذشت‏ [گل]..../
پاسخ:
خیلی زیبا بود
خیلی ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">