مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

بیش از حد جا افتاده!!!

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ

کبوتر با کبوتر ، باز با باز ؟

پَ نَ پَ الاغ تک شاخ با مرغ مگس خوار

سوسک آفریقایی با نهنگ سرچکشی !
 

***

فرشو پهن کردیم پشت بوم ، همسایه میگه شستین گذاشتید خشک بشه ؟

گفتم پَ نَ پَ انداختیم ویتامین D جذب کنه تا رنگ گُلاش ثابت بمونه !
 

***

غذا مونده روی گاز خاکستر شده

اومده میگه سوخته ؟ گفتم پَ نَ پَ بیش از حد جا افتاده !

***

تو کلاس هی میگیم “استاد خسته نباشید” ، استاد میگه یعنی وقت تمومه ؟ گفتیم پَ نَ پَ همین الان از اتاق فرمان اطلاع دادن که ۱ ساعت به تایم کلاس اضافه شده !
 

***
 

فامیلمون اومده میگه شما دانشجویی ؟ گفتم پَ نَ پَ پشت کنکور مهد کودک گیر کردم !
 
***
 

توی صف بربری وایسادم ، یارو میگه شما هم توی صفی ؟ گفتم پَ نَ پَ من از اداره بازرسی و نظارت بر کیفیت و قیمت نان مزاحم میشم ، طبیعی رفتار کن سه نشه !

 

***

 

پدر پسر باحال در حال تلوزیون دیدن!!! :دی

تصاویر طنز و خنده دار  ( مجله طنز هفته ) www.taknaz.ir

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۱)

ببخشید مطمئنین پدر و پسرن خه پاهای باباهرو نگا کن چه قدر ظریف و سفیده!!!!!!
پاسخ:
راستش تو راست میگی که راستش اینه که پسره راسته اون یکه مامانه راستی راستی
راستش خودمونم الان فهمیدیم که تو راست میگی
راستی پا راستی  پسره اصن ؟
راستی راستی خودمم نفهمیدم چی نوشتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">