مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

تاکسی دربست

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

ابام رفته آجیل خریده یه کیلو هم پسته جدا از آجیل واسه خودشو مامانم
برا منم کشمش خریده منم که میدونم سر راهیم:|

***


داشتم رپ گوش میدادم بابام گفت این کیه؟
گفتم:هیچکس
یه دونه زد تو سرم گفت به پدرت جواب سر بالا نده بیترییت احمق

***


دقت کردین !یه مغز گردو میخوری، اندازه 3 تا مغز گردو لا دندونت گیر میکنه!'


***

روزى به لقمان هیچ نگفتند همینطورى ساکت نگاهش کردند آخر خودش خسته شد و گفت:از بى ادبان !

***


نمیدونم چه مواد شیمیایی داره قطرات بارون!
به محض رسیدن به زمین اکثر تاکسی ها تبدیل به تاکسی دربست میشن !!!

***


مورد داریم ادکلن رو تکون میده بعد میزنه به خودش !!
***

کی فردا روزه میگیره ؟!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مدرسان شریف :|

***


پول خوشبختی میاره
.
.
.
من حاضرم این ریسک رو بپذیرم و به عنوان نمونه آزمایشگاهی ثابت کنم به جهانیان …


دیگه کی با منه ؟؟؟؟؟؟

***


بعضی وقتا که میخوام یه اس ام اس رو پاک کنم، حس میکنم دارم یه مدرک رو از بین میبرم :))

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱)

  • پرستومهاجر
  • سلام خدا قوت 
    میگم شماها خودتون حواس تون هس خیلی پست تکراری میذارید یا از بس مطالب تون نمی خونین یادتوت میره چی گذاشتین
    پاسخ:
    کاملا حواسمون هست
    برای این چند روز من شخصن عرض میخوایم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">