مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

تا تو نگاه می کنی کارمن آه کردن است

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ

تا تو نگاه می کنی کارمن آه کردن است
ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است

تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

حالا غرضی رئیس جمهور نشد نشد. ولی من حتما پیداش میکنم و یه کلاردشت با هم میریم....
متن کامل شعر در ادامه مطلب
تا تو نگاه می کنی کارمن آه کردن است
ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است

شب همه بی تو کار من، شکوه به ماه کردن است
روز ستاره تا سحر، تیره به آه کردن است


متن خبر که یک قلم ،بی تو سیاه شد جهان
حاشیه رفتنم دگر ، نامه سیاه کردن است

چون تو نه در مقابلی، عکس تو پیش رو نهم
این هم از آب و آینه خواهش ماه کردن است

ای گل نازنین من، تا تو نگاه می کنی
لطف بهار عارفان، در تو نگاه کردن است

لوح خدانمایی و آینۀ تمام قد
بهتر از این چه تکیه بر، منصب و جاه کردن است؟

ماه عبادت است و من با لب روزه دار از این
قول و غزل نوشتنم، بیم گناه کردن است

لیک چراغ ذوق هم اینهمه کشته داشتن
چشمه به گل گرفتن و ماه به چاه کردن است

من همه اشتباه خود جلوه دهم که آدمی
از دم مهد تا لحد، در اشتباه کردن است

غفلت کائنات را جنبش سایه ها همه
سجده به کاخ کبریا، خواه نخواه کردن است

از غم خود بپرس کو با دل ما چه می کند؟
این هم اگرچه شکوۀ شحنه به شاه کردن است

عهد تو ‘سایه’ و ‘صبا’ گو بشکن که راه من
رو به حریم کعبۀ ‘لطف اله’ کردن است

گاه به گاه پرسشی کن که زکات زندگی
پرسش حال دوستان گاه به گاه کردن است

بوسه تو به کام من، کوهنورد تشنه را
کوزۀ آب زندگی توشه راه کردن است

خود برسان به شهریار، ای که در این محیط غم
بی تو نفس کشیدنم، عمر تباه کردن است


" شهریار "
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۸)

فقط دکتر جلیلی
پاسخ:
ببعی:) موافقم
با تشکر از ارسال مطلب شما به سایت "نقل قول"

مطلب شما با لینک زیر درج گردید:

http://www.naghleghol.ir/index.php/poetry-2/762-%D8%AA%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%85%D9%86-%D8%A2%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
تا امروز نظر خاصی به دکتر جلیلی نداشتم، حتی تا حدودی طرفدارشون هم بودم؛ اما امروز متوجه شدم که ایشون خیلی تند رو هستن! اگه ایشون انتخاب بشن، احتمالا کارهای آقای احمدی نژاد دنبال خواهد شد و لاغیر...؛
خدا آخر و عاقبتِ ماها رو ختم به خیر کنه "انشاءالله".
 خدایی کیف کردین دکتر جلیلی چه طوری حال عارف و روحانی رو گرفت 
چه خنده هایی می کرد دکتر جلیلی
گزینه اصلح ما جلیلی جلیلی
پاسخ:
بعی:)آفرین هورا هی

این چه حرفیه!

فکر کن بره خارج با رئیس جمهور یکی از کشورا بخواد صحبت کنه

بعد اون ازش سوال بپرسه اینم همچین عشوه ای بریزه و روبرگردونه.هههه

دیگه آبرویی میمونه واسه ما؟

پاسخ:
پسر خاله:)نه والاااااااا

نگاه کردانشو و رو برگردوندناش بعد سوال پرسیدن منو کشته.

خخخخخخخخ

خیلی شعر جالبی بود واقعا به جا بود.

پاسخ:
این مرد عالیه عالی

خدایی میگم من شاید بهش رای دادم افکارش بی نظیره
  • فامیل دور :)
  • خیلی عالی بود کلی خندیدم
    خدایی دیروز چه عشوه هایی میومد...........  =))
    پاسخ:
    پسر خاله:
    واقعا عالی بود
    نمیدونم شاید بهش رای بدم

    اخرش 12 دقیقه وقت داش
    میگفت : ای داد ای بیداد
    یعنی من فرش و گاز میزدم از خنده
    بابا دو روز نبودیم چقدر اینجا تغییر کرده
    پاسخ:
    جیگر:

    از این ورا ببعی یجان
    دیگه چش تورو دور دیدنتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">