مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

تا حالا کیش رفتین ؟

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

برای انجام کارها سه راه وجود داره: راه درست، راه غلط، و راهی که من انجامشون میدم!:D


***


من شخصا به خودکشی اعتقاد ندارم، مگر اینکه پسوُردم لو بره!!:D


***

یه بار هم تو گوگل جستجو کردم“عکس نیمه گم شده ی من ....
عکس یه بزغاله اومد داشت نوشابه می خورد!!!
هیچی دیگ الان یه سالی هست نوشابه نمیخورم و افسردگی گرفتم!!!
گوگل کصافط
 
***
 
خواهر دوستم
خواهر دوستم ۳ .۴ سالشه رفته بود ، تو اتاقش داشت با عروسکاش بازی میکرد یهو اومدد
بیرون زد زیر گریه ، پرسیدیم چی شده :
گفت عروسکام منو بازی نمیدن
من :|
دوستم :|
فک و فامیله داریم ؟

***


تا حالا کیش رفتین ؟
همه ی تاکسیاشون تویوتان بی کلاسـا :|
ما تو شهرمون همه تاکسیا پـــــرایـــــدن ؛ پــــرایـــد :دی

شکلات

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">