مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

تسته حافظه

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

اخرین ویرایش شعر سعدی:
بجز قوم شوهر که ویرانگرند بنی ادم اعضای یکدیگرند

***

یک عدد بین 10 تا 20 انتخاب کنید. اون عدد رو با 32 جمع کنید. حاصل رو ضرب در 2 کنید. حاصل رو منهای 1 کنید. حالا چشماتونو 5 ثانیه ببندید... همه جا تاریک شد! درسته؟! ما اینیم دیگه.

***

یه قانونی هست که میگه :
شما هیچوقت به چیز غیر ضروری احتیاج پیدا نمیکنید مگر اینکه اونو داده باشین به یه نفر دیگه !!!

***

پسر داییم تو کنکور ۱۰۰ تا مونده به آخر شده بعد داییم شیرینی پخش کرده.
به داییم میگم چرا خوشحالی حالا؟ گف آخه فک نمیکردم ۱ ۰۰نفر از این خنگ تر باشن.

***

امروز از تلفن عمومی زنگ زدم خونمون صدام رو عوض کردم بابام گوشی رو برداشت. بهش گفتم ما پسرتون رو دزدیدیم ۱۰۰ هزار تومن بیارین به این آدرس و گرنه پسرتون رو میکشیم.
بابام برگشت گفت ۲۰۰ تومن میدم یه جوری بکشینش طبیعی به نظر برسه !

***

مناجات یه نفر با خدا : خدایا می شه ما رو امتحان کنی ببینی جنبه پولدار شدنو داریم یا نه !؟

***

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۴)

فاطمغ
باهات حال کردم
من دو حرف آخرشو قاط زدم....باقیش خوب بود....مر30
پاسخ:
ببعی: خواهشتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
 بالام جان دیدبان که اسم اصلی من نیست من تو فضای مجازی دیدبانم پس نمیشه اسم رو بزارم ببینی!شد؟
پاسخ:
جیگر: چش دیدبان جان
من حافظه ام در حد المپیک خوبه
نتیجه هم همونی شد که انتظار داشتم تاپ
پاسخ:
جیگر: اونکه صد البته
کلاه قرمزی:) نتیجشو میزاشتی ببینیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">