مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

تو راه مسافرت بودیم

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

تو راه مسافرت بودیم یه پورشه زده بود به پرایده! مقصر هم که پورشه بوده مسلما. اصن یه حال بدی شدم خیلی دلم واسه راننده پورشه سوخت. خسارت پراید رو چه جور میخواد بده آخه؟
هیییییییییییییییییییییی روزگار!

***

وقتی یه دخترعکس یه نی نی رومیبینه:ای جونم...قربون اون لپات برم عجیجم چقدتونازی جوووجوووو وایییییی دورت بگردم فسقلی اون لپاتوگازبگیرمممم. وقتی یه پسرعکس یه نینی رومیبینه:گم شوبابا !!حالا انگارچی هست این تحفه.بیشترشبیهه میمونه!خدایی من خوشگل تربودم یااین بی ریخت؟؟؟؟؟

***

خیلی سعی کردم مث این فیلما دوتا بزنم تو گوش یکی بعد یهو به خودش بیاد زندگیش عوض بشه …
منتها هروقت اولیو زدم دعوا شد !

***

جاتون خالی...با رفقا توسرویس مدرسه نشسته بودیم داشتیم در مورد روز و ماه تولد قمریمون میحرفیدیم،
من: من چهاردهم ماه رمضون به دنیا اومدم.
یکی از رفقا:اااااااااااااا؟! داداش منم ماه رمضون به دنیا اومده...
من و سایر دوستان: اااااااااااااا؟! چه روزی؟
همون یکی از رفقا: فک کنم نیمه ی شعبان...!
قیافه ی دوستان درحال جویدن صندلی های ماشین رو هم خودتون تصور کنین!

***

بـــبـــیــــن خـــواهـــر گــــرامــی
بـــبــیــن بـــرادر عـــزیـــز
یـــعـــنـــی مــدیــون مـــن هــســتــی
بـــه خــدا مــدیــون مــن هــســتــی اگـــه هــمــیــن الــان
.
.
.
.
کــفــــ پــای راســتــتــــ را نــخـــارونــی
.
( هـرکـی انـجـام نـده ایـشـالـا وسـط عیـد دیــدنــی کـمـرش بـخـاره و دسـتـش نـرسـه کـه بـخـارونـه )

اسنایپر

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">