مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

تو فقط نظر نده ....!!!

جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ

ﯾـﻪ ﻣـﻮﺭﺩﻡ ﻫﺴـﺖ ﮐﻪ ﻓﻘـﻂ ﺗـﻮ ﻣﺤـﻞ ﻣـﺎ ﭘﯿـﺪﺍ

ﻣﯿﺸـﻪ ﺍﻭﻧـﻢ ﺍﯾﻨﮑـﻪ
.

.

.

.

.

.

.

.
ﭘﺴـﺮﻩ ﺍﻟﮑـﯽ ﭘﺸـﺖ ﻣﺎﺷﯿﻨـﺶ ﻣﯿﺰﻧـﻪ "ﻓﺮﻭﺷـﯽ"

ﮐـﻪ ﺩﺧﺘـﺮﺍ ﺷﻤﺎﺭﺷـﻮ ﺑـﺮﺩﺍﺭﻥ 

***

هر مامانی فکر میکنه بچش خوشگل ترین بچه دنیاست

اما فقط یکیشون درست فکر میکنه
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
که اونــــــــــــــــــم مامان منه!!! 

***

 استاد داشت تعریف میکرد:

داشتم برگه ی یکی از شاگردامو تصیح میکردم دیدم نوشته:

جواب پشت صفحه!

ما هم رفتیم پشت صفحه دیدم نوشته:

اگه بلد بودم همونجا می نوشتم 

****

تو فقط نظر نده ....!!!

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱۲)

 وب خععععللللییی خوبی داری   به وب منم یه سر بزن نظر هم بده 
 وب خععععللللییی خوبی داری   به وب منم یه سر بزن نظر هم بده 
سلام وبت عالییییییه منکه ترکیدم از خنده
خوشحال میشم به دفترچه ی عشقم ی سری بزنی البته در حال راه اندازی ی وب خنده دارم هستم ولی حالا فعلا به این سر بزن دوست داشتی تبادل لینکم میکنیم
  • مهتاب بوستانی
  • سلام بر شما من مهتابم خوبین؟ 
    وبلاگت عالیه اگه میشه به وبلاگم بیاین؟///::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::«««««««««««««««««
    من دو وبلاگ دارم  بیا  بهم سر بزن باتبادل لینک موافقی عایا؟وب دیگمpatogh5555 
  • مجذوب المهدی
  • ممنون از مطالبتون.با اجازه چندتا از مطالبتون رو کپی کردم ولی ادرسش سایتتون رو نوشتم.

    سلام خوبید
    این سایت قبلا روزی 1000 بار آپ دیت میشد
    اما الان آپدیت که خیلی دیر به دیر میشه
    اگه بشه هم که همش شعره
    ممنون میشم زو به زود آپ کنین که ما هم حوصلمون سر نره:|

    پاسخ:
    ما از همه شما عذر خواهی میکنیم
    انشالله و در اینده با تغییراتی و فعالیت حداکثری میزبان خوبی براتون باشیم
    ایهی ایهی ایهی میاااااااو
    خخخخخخخخخخ مردم از خنده ...خیلی باحال بود....
    سلام خوبی کلاه قرمزی عزیز مطالبتون عالیه روده برشدم از خنده
    خسته نباشید خیلی مطالب قشنگی دارید
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) ممنون
    سلام دوستان ممنون از تلاش روز افرونتون
    من قبلا خیلی اینجا میومدم اما به خاطریه سری مشکلات الان کم تر میام
    فقط میخواستم بگم  موفق باشید:)
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) ممنون عزیزم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">