مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

جدیدا تو اس ام اس ها

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ق.ظ

جدیدا تو اس ام اس ها سلام رو فقط یه "س" مینویسن. تا چند سال دیگه اسمس خالی میفرستن خودمون باید بفهمین منظورشون چیه.

:)))))))

***

دیدید یک عده رو اینجورین:

من:چه فیلمی بریم?

اون:هرچی تو بگی

من:پس بریم طنز

اون:نه,حال خنده ندارم

من:پس بریم اکشن

اون:نه,حال نمیده

من:پس چی بریم

اون:هرچی تو بگی
:| :| :|
ینی دلم میخواد با دمپایی ابری خیس بزنم تو دهنشون

:))))))))))

***

اینایی که هر کاری در توانته براشون انجام میدی آخرش بهت میگن :مگه من ازت خواستم ؟؟؟”
یعنی با آر پی جی ” بزنی لهشون کنی بازم کمه… خالی نمیشی !!!!...

***

وقتی می پرسی چیزی میخوریین ؟
اونی که میگه : من یکی دو لقمه باهات میخورم…
جدأ موجود ترسناکیه))...

حموم

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">