مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

جرم خورشید را محاسبه کنید !

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

مرد : ناهار چی داریم ؟
زن : ماکارونی
مرد : نمی خورم دوست ندارم
زن : چطور شنبه و یک شنبه و دو شنبه و سه شنبه وچهار شنبه و پنج شنبه خوردی دوست داشتی ؟ :|

***

منطق ریاضی چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگه که هر مسأله ای که دیدی داره آسون حل میشه،،،،بدون راه حلت اشتباهه:D

***


امروز حالم خیلی گرفته ست چون مهمترین تکیه گاه زندگیمو از دست دادم
پشتی صندلی کامپیوترم شکست!!

***

مدرسه :

۲+۲=۴

تمرین خونه :

۴+۲*۸/۲

سوال امتحان

حمید ۵ سیب دارد ، او هفت دقیقه تا رسیدن قطار فرصت دارد


 جرم خورشید را محاسبه کنید !

***

تو توالت بودم و تو حال خودم … یک هو یکی محکم زد به در … گفتم بله … ؟
دیدم داداشمه میگه اه تو اونجایی !؟!؟! گفتم پـَـ نـَـ پـَـ این صدای منشی توالته …
لطفا بعد از شنیدن بوق بفرمایین داخل !

***

تو این دوره زمونه
باید به بعضی از پسرا گفت :

خدایی دمت گرم که هنوز دست به ابروهات نزدی!!

***

از بس که این چند وقته مطالب عاشقونه خوندم،
همش فکر میکنم یکی منو ول کرده رفته !

***

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱)

عاقا خیلی توپ بود اون خورشید رو حساب کنین ک خیلی باحال و واقعی بود دمتون ولرم
پاسخ:
کلاه قرمزی:) قابل شومارو نداشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">