مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

جشن کودکانه

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ

جشن کودکانه

رقصیدن بسیار زیبا و خنده دار اطفال روعه
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • فاطمه ایزدی

نظرات  (۶)

سلام

 

خیلی خیلی خنده دار بود ،  ممنون بابت مطالب قشنگتون

 

با اجازتون کپیش کردم.

 

 

پاسخ:
اجازه دادیم ما؟
  • باشگاه پروازی ها
  • سلام ممنون
    میشه مطالب و انیمیشن و ترول و عکس و کاریکاتور و ...
    تو وبلاگم بذارم
    اجازه هست.
    پاسخ:
    هست
    اینو کسی برام
    فرستاده مال من نیست
    ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟
    اینو به ۱۰ نفر بفرست بعد برو به ادرس
    http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا ۹۰%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشهباید به۱۰نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه…....
    من همیشه از بچگی مخم گیره اولی هابوده
    اولین کسی که به این شی گفت لیوان برای چی گفت لیوان چرا بهش نگفت خودکار...مثلا!
    این اولین کسی که ترول راه انداخت و موجب شادمانی مارا فراهم نمویید کی بود؟
    خداییش دمش قییییییییییییژ
    خییییییییلی با حال بود مخصوصا آخرین عکس
    پاسخ:
    قابل نداشت تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

    من دخترم ولی پس چرا مثل پسرا درس می خونم

    تو خوابگاه ما همه مثل شکل دوم درس می خونن

    حتما قدیما دخترا اونجوری درس می خوندن

    پاسخ:
    ندانم تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">