مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

حالا واویلا لیلی

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ

حالا واویلا لیلی

کتاب داریم خیلی

علوم اسیرم کرده

ریاضی پیرم کرده

تا صب بیدار موندم

اجتماعی خوندم

حالا واویلادیکته

من میزنم ی سکته

واویلا هی مشق

من میکنم یک غش

مباداروزی امتحانی باشد

نمره ی مازیر یازده ای باشد

حالا واویلالیلی بدبخت شدیم خیلی 

فرارسیدن ماه مهر را به شما دانش اموزان عزیز

تسلیت میگوییم

مارا در غم خود شریک بدانید

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۴)

خخخخخخخخخخخخخخخخخکلا قرمزو کارت حرف نداره

شعرش تکراری بود
مدیرمدرسه کارش ازشمشیرردکرده روزاولی قمه کشیدحساب کاردستمون بیادخبرنداااره ماخودمون کارو میگردونیم آخرشم تشنه ی کارپیادشون میکنیم وااااااااالابخدا...چی فکرکردن هااان؟؟؟
س قرمز کلام خوفی؟؟؟ من امروز رفتم مدرسه اینقدر خسته شدم که نگو دارم میمیرم شعرتم باحال بود تشکر شاید دیگه نتونم کامنت بزارم همینجا عذر میخوام چون بچه درسخون کامنت بزار نیست التماس دعا
پاسخ:
کلاه قرمزی:) علیک سلام
تا این حد درس خونی

تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">