مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

حکایت جالب حافظ وتفال وشب یلدا وفال قهوه

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

حکایت جالب حافظ وتفال وشب یلدا وفال قهوه

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ
  • فاطمه حکیمی

نظرات  (۱۷)

مدل مو 1 و 10 
کت و شلوار 6 
معلما دو 
منم طرفدلر پر و پا قرص احسان علیخانم واقعا کارش بیسته 
من از معلما معلومه 2 مدل مو هم 16و 7 قشنگه کت شلوار هم من6 رو دوس داشتم
کت وشلوارشماره5به من میاد
ههههههههههههههههههههههههه واقعا پسرااز دختراسرن
Aliiiiiiiiiiiiiiiii
نظرم کو؟؟:((
باید تایید کنید؟؟!!
اینهمه نوشتم نکنه پریده باشهههه:((((
ایول بابا عجب عکسایی بوووووووووووووووود
من موهام بیشتر مدل 12 هستش...کت و شلوارم انتخاب کنــــــــــم؟؟؟
خو واسه خودم نه واسه آقای آیندم...:دی
5
6 هم بد نیس:))))))))
اگه من جای اون پسره بودم فرار میکردم ولی حالا که نیستم کلی حال کردم
پاسخ:
جیگر:تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
یعنی چی یعنی دختره زشت تر شد یا قشنگ تر؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
جیگر:چی بگم والا؟!تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
تل زدن این دختره چرا باعث میشه پسره چشاش گرد بشه؟ در تعجم!!
پاسخ:
جیگر: به قیافه ی دختره بعد اینکه تل رو زد توجه نموی!!!تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
سلام.ممنون از مطالبی که گذاشتین واسه خنده. عالی بودن. مدل مو شماره3و10و16.مرسیییییییییییییییی
پاسخ:
دختر همسایه:
خواهش میکنم.
مرسی سر زدید
  • محمد اله دادیان
  • خیلی سوال پرسیدید دلم نیومد نظر ندم
    پاسخ:
    دختر همسایه:
    مرسی که سر زدید
    lمرسی دختر همسایه جون!!!!!!!!!!!واسه معلم من2
    مدل مو هم1و13
    میخوای کت و شلوارم بگ؟؟باشه حالا که زیاد اصرار میکنی !اونم6.ممنون
    پاسخ:
    دختر همسایه:
    لطف کردی سر زدی ممنون.
    ممنون از مطالبه بیستتون 
    وایییی تا حالا مجری به خوبی و مسلطیه احسان علیخانی ندیدم 
    واسه مدل مو هم شماره16 هیچی قشنگ تر از سادگی نیست
    برای معلمم که به نظرم شماره 2 بهتره

    پاسخ:
    دختر همسایه:
    خواهش میکنم:13:
    منم همین طور
    خود منم موهام 16 هستش.
    ولی یکی دیگه رو دوست دارم:134:
    من 1 رو انتخاب کردم برای معلم.
    عاششششششقشششششم إحسان میگما 
    باش چشم: شماره 6
     دختر همسایه باریک آ ماشا الااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
     اون رضا عطاران خیلی پایه بود. ولی خداییش یه چی میگم همه بلند بگید:
     "سلامتی تموم کسایی که زحمت میکشن این عکسا رو کنار هم میزارن تا ما بخندیم"
    ببینم بلند گفتید؟ اگه گفتید به نشانه تایید سرتون رو تکون بدید.
    ببینم سرتو تکون دادی؟ ... :))))))))))))))))))

     و در ضمن من از طرفدارای پر و پا قرص احسان علی خوانی م هیشکی نمیتونه مثل مو طرفدار باشه :)))))))))
    پاسخ:
    دختر همسایه:
    خواهش میکنم.
    مرسی خجالت میدین
    منم طرفدارشم.
    اون کت و اینارو هم جواب بده دیگه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">