مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

خبر فوری

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

من یه مرضی دارم،اونم اینه که وختی بیکار میشم قفل گوشیمو باز میکنم دوباره میبندم :|
کسی هس مثه من این مرض و داشته باشه؟

***

خبر فورری:
در پی نزدیک شدن به انتخابات سوریه
محسن رضایی رسما کاندیداتوری خودش رو اعلام کرده
الانم داره میره بلیط بگیره بره اونجا ....
خخخخ

***


از یه دختره پرسیدم: حالت چطوره؟
گفت: میجی یوجی!
اولش فکر کردم داره چینی ژاپنی حرف میزنه نگو منظورش این بوده: مرسی، تو چی..؟...!!!

***


به جون خودم اگه شیرین نوین تا آخر سال همین جور پیش بره یه البوم میده بیرون!

بعد بریم تو گوگل سرچ کنیم:
دانلود البوم جدید شیرین نوین
(-:
اصن وضیه که کمرم شکست!!!

***


اعتراف میکنم .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نصف "آره یادم میاد" هایی که گفتم چاخان بوده ...
حوصله نداشتم طرف تعریف کنه ! :)

***


آقا دختر همسایمون امروز پارک دوبل زد.
.
.
.
.
.
.
.
.
از کمیته ضد دوپینگ با مامور اومدن بردنش

***


کفش تن تاک خریدم ۱۸۸۰۰۰ تومن
الان هیچی پول ندارم غذا بخورم ،
هر وقت گرسنه میشم میام بهشون نگاه میکنم !
لامصب خیلی تاثیر داشته ،
یه هفته ای ۱۰کیلو فقط با نگاه کردن کم کردم ، ببین اگه
باهاشون پیاده روی کنم چی میشه ؟؟؟ معجزه میکنه لامصب !!!

***


رفیقم یه فیلم فرانسوی دیده
اومده بهم میگه فرانسوی چقدر سخته ها ،هم خطشون هم حرف زدنشون

احساس میکنم خودشون هم دارن اذیت میشن ...

مردم فرانسه :|
ناپلئون :o
من :)

***


مبین نت ام و سه بار شارژ کردم
حسابم شارژ نشده ولی پول از حسابم کم شده
زنگ زدم مبین نت میگه مرورگرت و عوض کن
گفتم چاییم و چی عوض نکنم؟ چاییم و گوزل کنم
درست نمیشه!!

***


http://2funny.ir/

follow us :)

facebook/2funny.ir
twitter/2funny_ir
instagram/2funny_ir
cloob/2funny_ir

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۲)

من،من ،من
منم ازون مریضیا دارم
وای خدایا شکرت فکر میکردم فقط خودم این مریضیو دارم
پاسخ:
خخخخ
من،من ،من
منم ازون مریضیا دارم
وای خدایا شکرت فکر میکردم فقط خودم این مریضیو دارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">