مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

خدایا ...:)

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۵ ب.ظ

خدایا به ما که بنز و بی ام وه نمیدی ...

حداقل به اونائی که میدی یه کم به قیافه هاشون دقت کن،

ما انقدر حرص نخوووووریم
***
تا پنج دبستان فکر می کردم ما خیلی پولداریم که به جای یه مسواک

چار پنج تا مسواک داریم وهر شب با هر کدوم دلم خواست می تونم مسواک بزنم! :D
***
دختره یه عکس بدون آرایششو گذاشته تو فیسبوکش
بعد یه پسره اومده زیرش کامنت گذاشته:

همیشه آرایش کن باشه؟

پکیدم از خنده :))

***

ننه بزرگم میگه دخدر پسری که همدیگه رو دوست داشته باشن بهم

محرمن ؛ صیغه و اینا هم دیگه نمیخاد ...!

اصن مرجع تقلیده منه =)))))
***
عزیزم چته؟سردته؟میخوای بیای بغلم؟!

مکالمه ی دیشب من با بالشتم ...:D
***
ولنتـــاین چیــــست ؟
.
.
.
.
دادن یک خـــــرس لـــوس کوچیـــک به یــــک خـــرس لـــوس گنــده ...:D

خنده حلال :)

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۳۵ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۱)

  • محمد رستمی
  • سلام
    وبلاگ خیلی خوبی دارید و من هم خیلی دلم میخواهد با شما تبادل لینک کنم.
    اما از آنجایی که زیر مجموعه سایت مدرسه مان هستم نمیتوانم.
    پاسخ:
    خیلی ممنون که سر زدید
    موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">