مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

خدا بزرگه خواهر

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ
با خواهرم رفتیم عطاری به فروشنده میگه ۱۰۰۰تومن زردچوبه بده ۱۰۰۰تومن فلفل سیاه بده ؛ فروشنده کشیده داده بعد خواهرم میگه چقدر میشه ؟
 
 
 ***
 

امروز اومدم به یکی بگم غصه نخور رفیق، بـِدهی واسه مَرده،

.
.
.
.
..
بعد یه لحظه زیر ابروهاشو دیدم و گفتم خدا بزرگه خواهر، درست میشه :)


 
 ***
 

اینکه من الان دو ساعته دارم اخبار انگلیسی می بینم

به این معنی نیست که من خیلی انگلیسی بلدم

بلکه بدین معنیه که کنترل در فاصله 2 متری منه

در حالی که دست من حتی یه متر هم نمیشه :||||

***

متاسفانه اغلب احترامایی که واسه آدما قائلم

از جنس احترامیه که موقع رانندگی

واسه یه نیسان آبی قائلم!!!
 
 
 ***
 
ﯾﻪ ﻋﻤﺮﯼ ﺑﺎ ﻋﺰﺕ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ!

ﺣﺎﻻ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﻡ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﺑﺮﻡ ﺑﺎ ﺧﻮﺍﻫﺮﺵ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﻢ !!!!

***

استادیوم از لحاظ فراوانی شعارا خیلی جالبه، تیم جلو بیفته فحش میدن، عقب بیفتن یاعلی مدد و یازهرا میگن !!!
 
 
 ***
 
یعنی ضرر اقتصادی که من با پسته خوردنم به فامیل زدم آمریکا طی تحریما به ایران نزد !
 
 

***


 
“ خر نشو ” چیست ؟

نصیحتی دوستانه جهت امتناع از انجام کاری !
 

***

 


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۳)

خیلی دوس دارم تو وبسایتتون منم مطلب بزارم ولی مطلبای من جالب نیست به نظرم اگه فقط نظر بدم بهتر باشه ):
به قول خودت من یه دختر لوسم که هیچی از کامپیوتر سر درنمیارم پس نیام بهتره 
ممنون که منم دعوت کردین 
پاسخ:
بی جنبه بازی در نیار دیگه اه اه
اینجا فخط من زیاد نظر میدم قدرم و بودونیدااا (:
مطالب قشنگ بود حسین خوشمان آمد (:
پاسخ:
بله
بیا بنویس شما هم
سلام
اینکه من همه مطالبت رو می خونم ولی نظر نمیدم تو روحیت تاثیر میزاره ؟
http://fake91.blogfa.com/
پاسخ:
من الان از کجا باید میفهمیدم شما میخونی ؟
بعدم نظر بده خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">