مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

خدمت وظیفه

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۱۶ ق.ظ

پسرارو خدمت آدم میکنه...
ولی هیچ راهی نیست که دخدرا آدم بشن...
الان دخدرا میان مینویسن ما فرشته ایم )))) اگه دخدرا فرشتن من داوطلبانه میرم جهنم ))))
والا:D

***


مامانم خطاب به مرغ مینامون: سلام عزیزم، سلام پسرم صبحت بخیر!
خوب لالا کردی؟ بزار برات دون بیارم عشقم بخوری چاق بشی چله بشی... آی مامان قربونت بره.. ای جانم ای جانم!

مامانم خطاب به من: هوی شتر نمیخوای اون تن لشت رو از جات بلند کنی؟؟؟ انقدر آدم لــــــــــــــ­َش!!
من :|

***


باز با کی دوس شدی ؟
.
.
.
جمله ای که مامان ها بعد دیدن قبض موبایل میگن:D

***

کیسه ی برنج محسن چیست ؟
کیف سامسونت ایرانیها برای حمل قلیان به نقاط مختلف کشور:))

***

طـرز تهیـه جغـد: . . . . . . . . . . یک ایـرانی را بـا فیسبوک آشنا کـنید!

***


عاغا یکی از فانتزیام اینه که برم تو یه عروسی غریبه داد. موقعی که عروس می خواد بعله بگه یهو از وسط جمعیت داد برنم: نهههههههه باهاش ازدواج نکن. من هنوز دوستت دارمممم.... بعد فامیلای دوماد جنازمو ببرن سمت افق :)))
***
***شیش صبح بیدار مووندن خیلی راحتتر از شیش صبح بیدار شدنه...
موافقید؟ :))

***

عکس جالب

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۱۶ ق.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۳)

نه پس رمز و راز خوشبختی رو! ای بابا!
پاسخ:
:))))))
ببین دستی دستی خودم موقعیت پ نه پ درست کردم
آقا اگه یکی هم نام کاربری هم رمزشو فراموش کرده باشه چه باید بکنه؟
پاسخ:
نام کاربری رمز بیان رو؟؟؟نمیدونم قسمت بازیابی رمز عبور نداره؟
  • فردین کریمی
  • قرارداده شده سید جان دست چپ پایین لینکدونی
    پاسخ:
    خییییییییلی ممنون
    دستت طلاااااااااااا:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">