مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

خفه شو!!!

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۴:۰۰ ب.ظ
بچه: مامان چرا عروس ها لباس سفید میپوشن؟
مامان:چون بهترین خاطره زندگیشونه.

بچه: چرا دامادها کت شلوار مشکی میپوشن؟

مامان:خفه شو!!!
 

 ***

 

از دوستام انتظار دارم در مواردی که حق با منه، طرف «حق» باشن و در مواردی هم که حق با من نیست، طرف «من» باشن.
واقعن انتظار زیادیه؟!
 
 

 ***

 

مامانم میگه دستت یخ کرده برو جوراب بپوش !!
گمونم فک کرده خری چیزیم دست و پام یکیه!!!

قدیما ظرف یکبار مصرف نبود، دختر همسایه دوبار میومد،
یه بار نذری میاورد، یه بار میومد واسه ظرفش، آدم فرصت فکر کردن و تصمیم گیری داشت.
بعد میگن چرا آمار ازدواج کم شده

 ***


مامانم اومده میگه یه پست سرکاری بذار
.
.
.
.
.
چهارتافحش به عمت بدن بخندیم ))

 ***


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۴:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۲)

وااااااااااااااااااای این دوتا چرا انقد نازن الهی من قربونشون برم
 تورو خدا عکس بچه نزارین من قلبم ضعیفه
پاسخ:
چش
سلام/
به روزم با:
اهل بهشت1
پاسخ:
ممنون از اطلاع رسانی چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">