مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

خفه شو ، بگیر.....!

پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ
عرض کنم خدمتتون که یه تی تاپ ۱۰۰ تومنی داریم یه تی تاپ ۳۰۰ تومنی
فرقشون هم با هم اینه که تی تاپ ۳۰۰ تومنیه جلدش بزرگ تره !
 
 
 ***
 
کوچ پرندگان به مــــن آموخت ،
مسافرت گله ای حال میده ^_^
 
 ***
 
دقت کردین ؟
دم در سالن عروسی هم همیشه چندتا آواره هستن
که همه بهشون میگن شما با ماشین ما بیا !
 
 
 ***
 
من به یه نکته ای پی بردم
انقدر که تو خوردن کیوی تنوع هست تو خوردن هیچ خوردنی رو کره زمین نیست
یکی چهار قاچ میکنه یکی با پوست میخوره یکی پوست میکنه یکی حلقه حلقه میکنه اصن یه وضعی داره این کیوی بدبخت :|
 
 
 

***

 


مکالمات این روزهای منو فامیل :

من : ای وای من دیگه چرا ? من دیگه بزرگ شدم عیدی زشته

فامیل: خفه شو بگیر... :|

***

بچه که بودم وقتی مامانم تو خونه حشره کش می زد، من زود پنجره ها را باز می کردم تا

مگس ها از این طرف فرار کنن! یه همچین کودک رقیق القلبی بودم!
 
 

***

 


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۳)

ایول دقیقا همینه دمتون گرم 
پاسخ:
واقعا
کوچ پرندگان و خفه شو خیلی قشنگ بودن
تشکررررررررر
پاسخ:
مرسی

انقد از ردیف اولیا بدم میااااااااااد 
همیشه رو اعصابم
دوران مدرسه هم همیناااا بودن که باعث میشدن امتحاناا برگزار بشه
اما همیشه بعده کلاس بچه باحالای کلاس از جمله اینجانب (: اینارو مینداختیم بیرون دیگه تو کلاس راه نمیدادیم(:
یادش بخیر چه دورانی بود
پاسخ:
واقعا کاش میشد بگرده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">