مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

خوب شد گارانتی داشت بردمش نمایندگی درست شد

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۴۱ ب.ظ

گوشی جــی ال ایـــکـــس خریدم
حالا گیر کرده تو جیبم در نمیاد

خوب شد گارانتی داشت بردمش نمایندگی درست شد

خدارو شکر الان مثل روز اول داره از جیبم در میاد :|

***

مراقب سر جلسه امتحان اومد گفت کارت ورود به جلسه ؟
گفتم اصن به قیافه من میخوره درسخون باشم جای کسی‌ بیام امتحان بدم ؟
گفت خداییش نه..

***

دیروز طرف کِیس کامپیوتر رو آورده میگه بیزحمت ویندوزش رو عوض کنین ..

حالا آماده شده ، اومده میگه اونایی رو که عوض کردین رو بدین ببرم :O

ینی دنبال دیوار میگشتم سرمو بکوبم بهش .... :|

***

حکایت سایت ما هم شده مثل در یخچال
.
.

.

یه سری هی 5 دقیقه یه بار چکش میکنن.

***

بابام داشت به دوستش شنا یاد میداد گفت حالا پاهای عقبتو تکون بده

.

.

.

.

من:|

پای عقب:|

آموزش شنا :|

 

***

 یه مرضی هم دارم که پاهامو بچسبونم به شوفاژ تا بسوزه بعد یهو بکشم کنار تا خوب شه بعد دوباره بچسبونم :|

 

  • موافقین ۵ مخالفین ۱
  • يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۴۱ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱۰)

akhhhhhhhhh gooooftia:D

پاسخ:
مثل اینکه شما هم این تجربه رو داشتید:)))
  • بیدار(احسان)
  • چرا نه
  • بیدار(احسان)
  • خیلی هم بد:((((
    پاسخ:
    چرا؟
  • بیدار(احسان)
  • نه من ندارم
    پاسخ:
    خیلی هم خوب:))))
    این مرض پاچسبومدن به شوفاژ  و منم دارم ههههههههههه
    پاسخ:
    مبارک باشه
     البته همه دارن
  • علیرضا خوش منظر
  • آقا حسین این شنا هه خیلی بی مزه بود خداییش !!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    :)))))))

    سلام.خیلی خندید.أجرتون با خدا.

    خوبه آدم بدون مسخره کردن دیگرن بخنده.

    وبلاگتون خیلی بامرامه و زیباست

     

     

    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون از لطفتون
    سلام بهم سر بزن
    منتظر نظر هات درباره ی موضوع هام هستم
    پاسخ:
    سلام
    به روی چشم
    آره سایتتون مثل یخچال شده! 
    دمتون گرم من از بیننده های همیشه شمام :)
    ایول اون مرض آخر رو منم دارم :دی
    پاسخ:
    همچنین
    سلام و احترام

    وااااااااااای کلی خندیدم مطالبتون عالیه ..........

    موفق باشی بزرگوار
    پاسخ:
    خیلی ممنون از الطافتون
    منتظر تغییرات باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">