مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

محمدرضا ژاله - نفسهای آخر در رابطه
صدا گذاری خنده دار مصاحبه احمدی نژاد و محمدرضا ژاله - نفسهای آخر در رابطه
-چرا ولم نمیکنی چرا نمیذاری راحت باشم
+ول کنم به چشات اتصالی کرده خراب شده
-چشام چیکار کرده؟!
+چشمات درست همون کاری رو‌باهام کرد که جمهوری اسلامی سال ۵۸ با سفارت آمریکا کرد
-نکن اینکارو من زنم میشنوم باور میکنم ، عاشق میشم، بعد اگه نباشی میمیرم
+ مردنی که اتفاقی باشه بخشی از طبیعتِ من میخوام انتخابی برات بمیرم
-وای توروخدا ادامه نده من میمیرم لعنتی
+یاالله به قول عمل کن
-چه قولی؟!
+الان درست سه سال دویست و شانزده روز و دوازده ساعت که صدات...
-اصلاً فکرشم نکن
+خواهش میکنم
-اصلاً
+برای آخرین بار
اگر رابطه ای نفس های آخرِشو میکشه لطفاً به همون زیبایی تموم کنید که شروع کردید.
«محمدرضا ژاله»

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۸ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">