مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

داستانی واقعی

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

دوستان این داستان واقعی است و برای خودم اتفاق افتاده:


بعد زنگ تفریح دوم رفتم سر کلاس و متوجه شدم هوا چقدر گرمه سر کلاس ساق دست

(آستینچه) هام رو در آوردم وقتی کلاس تموم شد دوباره ساقم رو پوشیدم چون حیاط ما

از چندتا ساختمون دیده میشه و باید با حجاب بریم حیاط...

وقتی زنگ تفریح سوم هم تموم شد و رفتم سر کلاس  یکی از دوستام اومد

بهم گفت فلانی که اسمش رو این جا  نمیارم وقتی داشتم ساقم رو می پوشیدم گفته:

اینو نگا ما داریم می پزیم این آستینچه می پوشه.....

اولش یکم ناراحت شدم ولی با خودم گفتم عیب نداره همیشه اینا بوده

ولی واقعا ناراحت شدم.

یکی دو هفته که گذشت موضوع رو فراموش کردم

و داشتم برای وبلاگم دنبال مطلبی راجع حجاب می گشتم

که به این آیه توی همین سایت بر خورد کردم:

قُل نارُ جَهَنَّمُ أشَّدُ حرّاً

بگو به آنان آتش جهنم سوزان تر است

وقتی این آیه رو خوندم بلافاصله یاد گفته ی همونی افتادم که می گفت:

اینو نگا ما داریم می پزیم این آستینچه می پوشه.....

و اینجا خدا رو شکر کردم که به من نعمت حجاب رو داده ....یک نعمت بزرگ



اما میخوام اضافه بر این قضیه یه حرف خواهرانه بگم:

خیلی وقتا دیدم شما چادر می پوشید و باحجابید ولی دستان شما دیده میشه 

یادتون باشه از مچ دست شما به پایین اگه دیده شه عیب نداره اما به بالا نباید دیده شه

خدا رو شکر هر روز ساق یا به قول خودمون آستین های قشنگ تری به بازار میاد

و شما میتونید ازشون استفاده کنید 

و هر وقت گرمتون شد یاد آیه بالا بیفتید و لبخند بزنید


مدل های زیبای آستین و ساق دست

مدل های زیبای آستین و ساق دست



  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ
  • فاطمه میم

نظرات  (۹)

اقا وقتی میگه فقط از حاجیمون نمیتونن عیب بگیرن س.ج خو معلومه کیه دیگه؟؟ن؟؟
بچه6ماهه باشه میفهمه
پاسخ:
ببعی:)دیگه دیگه
لطفا جو این جا رو سیاسی نکنین و برا کاندید مورد نظرتون تبلیغ نکنین ک نمیشه مسخرش کرد یا ن تازه بعضی از نظر دهدنده ها هم اعتراض کرده بودن ک چرا تو قسمت نظر ها همش کل میندازین اقا مدیر شما ک یادتونه نه؟؟؟بهم تذکر داده بودین ک کل ننداز وگرنه نظراتو منتشر نمیکنم یادت است عایا؟؟؟؟
پاسخ:
ما از کی جانب داری کردیم تا حالا؟
بعدم کلکل بصورت کلی بد نیست ولی شما دیگه از حد خارج شده بودی سر هر پستی جنجال میکردی
سلام
به ببعی:
شعار این سایت اینه که: تمسخر اقوام ایرانی ممنوع...
اون وقت شما میگین: تنها کسی که نمیشه مسخرش کرد...
 هر هشت کاندیدا، هم وطن ِ ما هستن، انتقاد خوبه، اما مسخره کردن، حتی توی یه سایت با مطالب طنز هم، به نظرم کار ِ درستی نیست؛
موفق باشید.
پاسخ:
ببعی:) ای بابا مردم عزیز جنبه داشته باشید حالا علاوه بر حاجی خودمون چند نفر دیگرم نمیشه مسخره کرد آخه سوتی ندادن
منظورم این نیست که س.ج. آدم تک و عالی هست منظورم اینه که سوتی نداد
تورو خدا صداو سیما کشت منو با این تفسیر عکس
داغون شدم
سوتی عارف.............خخخخخخخخخخخخخ

غرضی: تورمه تورمه تورمه....
داغونم
وای اون که ضد حال در حد تیم ملی

حداد عادل:البته مجمع تشخیص هم بی تقصیر نبوده ها هاهاهاهاهاها

 همچین خندید که نگو

حالا یه شعری بخونم

چو دخلت نیست خرج آهسته تر کن
که می خوانند ملاحان سرودی
اگر باران به کوهستان نبارد
به سالی دجله گردد خشک رودی


**************************
تنها کسی که نمیشه مسخرش کرد حاجی خودمونه
س.ج.

ممنون  به شما که ان قدر باحیایین من 13 سالمه و هیچ وقت به نامحرم نگاه نمیکنم شما هم همینطور ولی جامعه همچنان داره بد و بدتر میشه.
پاسخ:
فامیل دور :انشالله که وقتی بزرگم شدی
 از شر شیاطین انسانی دور بمونی 
وایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خیـــــــلی مناظره توپی بود عالی
و البته


سوال بعد: هر کاندید یک شیرین کاری انجام بدهد:)


خخخخخخ
ته ته خنده

درباره این عکس 3 خط توضیح دهید

خخخخخ
پاسخ:
تور های  گردشگری بازدید از معادن ایران  _با حضور دکتر عارف =))

آستینای خیلی خوشگلیه منم می خوام :)

پاسخ:
فامیل دور : برو بخر
عاقا این ایه رو گذاشتین خیلی وقت پیش تو یکی از پستای این حسین جان کچل بود این ایه هم توش بود این ک ما داریم میپزیم شما دارین چادر میزارین هم بود خو چن بار میزارین اخه الان اینو گذاشتین درس عبرت بشه؟؟
خو ی بار گذاشتین دیگه اخرشم ک داشتین طرح های مختلف ساق دست رو نشون میدادین اونایی هم ک دین دارن خودشون میدونن نباید از مچ ب بالا معلوم بشه چ وضعشه خو؟؟؟ینی دقیقا مثل اون پست بود جدید ندارین نزارین خو 
پاسخ:
ببعی:) دیدم که میگم دخترای باحجابی هستن که این موضوع رو به باد سپردند
والبته
مسئله ی حجاب دست برای اولین باره که توی این سایت مطرح میشه
در ضمن من که گفتم توی همین سایت به آیه برخوردم
و البته امر به معروف منهی از منکر یکی از مهم ترین واجبات دین ماست
بهرحال از اینکه به سایت ما میاید بسیار متشکریم و ازشما ممنون هستیم
امیدواریم بتونیم لحظه های خوبی رو براتون ایجاد کنیم
:4lqqtqv:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">