مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

دانشگاه ازدیدهای مختلف

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ

رفتم دکتر میگم:دو روزه بدنم خیلی درد میکنه! بعد از ۱۰ دقیقه معاینه

 میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟! 

پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوای واسم دعا کن تا خوب بشم!!!!

***

دیروز تو دانشگاه استادمون داشت ۲ ساعت راجع به این معتادا که برا پول خونواده اشونو میکشن صحبت میکرد یه دفعه یکی ا بچه ها دستشو بلند کرد پرسید عاقا اینا عملی ان؟
گفتم پ ن پ تئوری ان!!
اینا هنوز امتحانای عملی شونو ندادن؟
یعنی با یه همچین بچه هایی درس میخونیم ما؟!؟
معتادا :)
عملیا :)
من که داشتم زمینو میجویدم 
خود خنگش (`~`)
استاد: تعریف کنم بهتره

***

زنگ زدم عکاسی نوبت بگیرم واسه عکس گرفتن، دختره گوشی رو برداشته، میگم ببخشید خانم امروز وقت خالی کی دارید؟ میگه واسه عکس گرفتن؟ پـــ ن پـــ واسه اینکه با خونواده خدمت برسیم!!! بعد میخنده میگه ۶ وقت داریم. بهش میگم قبل از ۶ هم کسی نوبت داره؟ میگه پـــ ن پــــ امروز رو کلا واسه شوهر آیندم خالی کردم

***

دیروز رفتم خونه خانمم از رو کتم یه موی بلند پیدا کرده برگشته با اخم میگه این موی خودمه ؟؟؟؟ :((((
میگم پـَـ نـَـ پـَـ یکی از موهای خودمه که بصورت خودجوش بلندتر از بقیه شده ولی چون رفته تو انزوا افسردگی حاد گرفته و افتاده مُرده :llll
میگه حالا که رفتم ازش تست DNA گرفتم :(((
اگه موی خودم بود که هیچ ولی اگه موی کس دیگه ای بود خودت میدونی چیکارت میکنم :(((
من :llll 
من )":

***

رفتم گل فروشی گل بخرم یه گل خوشگل بزرگ دیدم برگشتمگفتم :آقا این طبیعیه؟؟

دختر 5ساله دراومد جلو همه گفت په نه په سزارینه!
واقعن اینا بچه هستن؟؟
من که شک دارم

***

نون خریدم دارم میرم اتاقم دوستم رسیده میگه داری میری اتاق

میگم پ ن پ نونا حوصلشون سر رفته آوردم دور بزنمشون حالا هم دارم میبرم شهر بازی؛
آخه دوسته من دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گیج میزنه!!!!!!!!!!!!!!!!!

***

افسران - دانشگاه از دیدی متفاوت...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۲)

خیلی باحال بودددددددددددددددددددددد
واقعانم طرز فکر استاد درسته!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">