مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

نظرات  (۱۵)

سلام  من به بازیگری خیلی علاقه مندم باید چه کارایی انجام بدم برای تست بازیگری 
  • معصومه احسانی

  • سلام وقت بخیرخسته نباشین.. من بعد ازچن ماه ازتبلیغ هنرپیشه در شبکه نسیم الان تونستم بعد اینهمه مدت واردسایت بشم... میشه راهنماییم کنین اطلاعات بیشتری دراختیارم بزارید من به بازیگری علاقه دارم میشه تمدید کنین...؟؟لطفا
    سلام دیگ تمدید نمیشه برای ارسال ویدئو
    لطفاً جواب بدید
    سلام 
    ببخشید برا ثبت نام باید از سایت اقدام کنیم یا برنامه پات؟

    خدایا فیلما تو بانک اطلاعاتی ذخیره بشه 
    راستی می دونم که مهلت ارسل فیلم برا مسابقه تموم شده ولی به نظرتون اگه فیلم بگیریم فرصت هست که توبانک اطلاعاتی قرار بگیره. ببخشید ادم نا امید از همه جا به هر چیزی چنگ میزنه.
    سلام حالم بده مثل اینکه تغدیر من همیشه کنار موندنهموندنه.برا خودم متاسفم که یکی رو پیدا نکردم زود تر ازم فیلم بگیره تا بفرستم حالم از دست خودم بخت بدم واین زندگی خیلی بدهبده٬وقتی که حتی یه خواهرم نتونه برات یه نیم چه رفیق باشه از دنیا چه توقعی هست.
    چرا اپلیکیشنش دانلود نمیشه؟

    پاسخ:
    تلاش بفرمایید 
    من عاشــــق بازیگریم .
    من در تاترهم بازی کردم وهم تجربه دارم هم استعداد خواهش میکنم کمکم کنید تا بتونم
  • محمدمهدی رستمی
  • سلام من از کودکی به بازیگری علاقه زیادی داشته ام و در حال حاضر در دانشگاه سپهر اصفهان در رشته بازیگری ترم یک مشغول تحصیل هستم و دارای مدارکی از بازیگری هستم و قبلا در دانشگاه تهران آزمون عملی بازیگری داده ام که استادان محترم از جمله جناب استادافشین خورشید باخترو سرکار خانم منصوره مددی داوران بنده بودند در ضمن ازصدای خوبی برخوردارهستم باتشکر ازشما
  • محمدمهدی رستمی
  • سلام من از کودکی به بازیگری علاقه زیادی داشته ام و در حال حاضر در دانشگاه سپهر اصفهان در رشته بازیگری ترم یک مشغول تحصیل هستم و دارای مدارکی از بازیگری هستم و قبلا در دانشگاه تهران آزمون عملی بازیگری داده ام که استادان محترم از جمله جناب استادافشین خورشید باخترو سرکار خانم منصوره مددی داوران بنده بودند در ضمن ازصدای خوبی برخوردارهستم باتشکر ازشما

    بازیگری دوست دارم متاسفانه اطلاعی ندارم از چه طریقی اقدام کنم که  تست بازیگری  انجام بدم
    پاسخ:
    برای شرکت در مسابقه هنرپیشه شو لطفا همین مطلب رو بادقت بخونید و طبق راهنمایی اپلیکیشت پات رو دانلود و اقدام به ارسال فیلم خود کنید
    سلام شرمنده من نمیتونم برم تو سایت 
    پاسخ:
    از ادرس نوشته شده در متن همین مطلب برای شرکت در مسابقه هنرپیشه شو  استفاده کنید
    سلام ببخشید ولی من هر کاری میکنم که نرم افزار  نصب شه نمیشه
  • مونازمانیان
  • سلام من ۱۹ سالمه عاشق بازیگریم استعدادشم دارم اما هزینشو ندارم خاهشا کمک کنید به ارزوم برسم در شهرستان هم زندگی میکنم استان همدان ممنون 
    پاسخ:
    برای شرکت در مسابقه هنرپیشه شو از طریق سایت اقدام کنید 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">