مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

دختر یا پسر ؟

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

دختر یا پسر

عکس های ترول جدید خنده دار

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۴)

سلام مجدد.
خب طنز درسته ولی این ایراد تو همه جا رخنه کرده... شما اگه میشه طنزتونو یه جور دیگه به رخ بکشید خب!!!!
همچنان سلام...

ای وای بر من...صد بار دیگه هم لازم باشه میگم..."بویه نویسنده ی جدید میاد" نه... باید بنویسید:"بوی نویسنده ی جدید میاد"!!!!!

امیدوارم برای همیشه این نوع ایراد نوشتاری اصلاح بشه و حالا چون من گفتم 100 بار دیگه هم میگم شما هم بی جنبه بازی در نیارین و صبر نکنید که 100 بار بگم بعدش رفع ایراد کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!راستی...دی!!

اینم چون به"دی" ربط داره بگم و رفع زحمت کنم. به قول یکی از بچه ها:

ای خدایی که خالق قندی

خالق دختران دلبندی


لطف کن زودتر به بنده بده

پول و ماشین و  یک عدد زن!!! :دی


پاسخ:
جیگر: آقای ایزانلو سخت نگریدی دیگه
سایت طنزه پس بزارید به حساب این :D
  • سروش لکزایی
  • جالب بود
    سلام.

    با خودم فکر میکردم سایتتون یه نوع طنز کم داره! اونم شعر طنزه!! میخواستم بگم اگه خواستین من مایلم باهاتون همکاری کنم... فلذا مراتب درخواست همکاری خود را به آن جانبان ابلاغ میکنم!!!دی!
    پاسخ:
    باشه 
    دو سه تا بفرست ببینیم 

    راستی یه ایمیل هم بده 

    جیگر: بویه نویسنده ی جدید میاد تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">