مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

دختره 13 سالشه

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ

دختره 13 سالشه استاتوس گذاشته:
.
.
.
.
.
.
خیلی سخته ببینی دستای عشقت تو دستای یکی دیگه ست
من 13 سالم بود بادکنک باد میکردم سر بادکنک و میکشیدم صدای
ویییییژژژژژژژژ میداد
***
بچه که بودم با پسر همسایمون خیلی
فوتبال بازی میکردیم ، بزرگ شدیم ،
رفت دانشگاه سیبیلشو زد ، فهمیدم
دختر بوده :|

***

پیامک این روزهای دخترها به همدیگه!
الهی آخرین خونه تکونی مجردیت باشه
نیت کن و واسه 100 نفر بفرست ! تا آخر عید خبرای خوبی میشنوی
اگه زنجیرو قطع کنی تا 100سال هیچ خواستگاری نمیبینی !

خ خ خ خ؛)
***
علت تنهایی من:
1. دخترای زشت رو دوست ندارم!
2. دخترای خوشگلم منو دوس ندارن!:D

  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۳)

این دخترای بی چاره نبودن شما پسرا کیو سوژه میکردیدآخه؟؟
آخرین خونه تکونی مجردی...دی
آپم اگ دوست داشتید تشریف بیارید.
پاسخ:
چشم

بچه هم بچه های قدیم
والاااااااااااا

ما 13 سالمون بود از این سوسول بازیا بلد نبودیم که
 طرف نصف سن من بلکه به روایتی کمتر سن داره میاد از تجارب و شکست های عشقیش میگه

آخه نه جونه من اینا بچه ان؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  یا گوزیلاااااااااااااااااااااااااا؟؟؟!!!!!

:دی والااا
پاسخ:
واقعااا
من به شخصه سیزده سالم بود رو زمین خط میکشیدیم 123 بازی میکردیم
..............این ها بی برو برگرد گودزیلاااااااااااااااااااان

عزیزم زیبایی باید در نگاه تو باشد.

[حرف مفت که شاخ و دم نداره!]

پاسخ:
بعـــــــــله:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">