مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

درگیری لفظی شدید بین فراستی و مجری «من و شما» - من و شما درگیری لفظی شدید بین فراستی و مجری «من و شما»/ فراستی برنامه زنده را ترک کرد! درگیری لفظی بین آرش ظلی‌پور مجری برنامه زنده «من و شما» و مسعود فراستی، منجر به ترک برنامه از سوی فراستی شد.

مسعود فراستی,توهین به مسعود فراستی,مسعود فراستی و همسرش,اینستاگرام آرش ظلی پور,بیوگرافی مسعود فراستی,مجری برنامه من و شما,فیلم هزارپا,فراستی کیست,هزارپا,شبکه شما,اصغر نعیمی,ارش ظلی پور,آرش ظلی پور,برنامه من و شما,من و شمافراستی,مسعود فراستی و همسرش,اینستاگرام آرش ظلی پور,بیوگرافی مسعود فراستی,مجری برنامه من و شما,فیلم هزارپا,فراستی کیست,هزارپا,شبکه شما,اصغر نعیمی,ارش ظلی پور,آرش ظلی پور,برنامه من و شما,من و شما فراستی مسعود فراستی مجری برنامه من و شما فیلم هزارپا تکرار برنامه من و شما آرش ظلی پور برنامه من و شما مسعود فراستی و همسرش برنامه من وشما شبکه شما هزارپا اینستاگرام مسعود فراستی فراستی کیست فیلم هزارپا همسر مسعود فراستی مجری برنامه من و شما بیوگرافی مسعود فراستی مسعود کیمیایی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۲ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">