مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

در مصر باستان

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

در مصر باستان،مردم مشغول عبادت بودند

که فرعون مصر وارد شد و تمامی حاضرین به خاک افتاده. و تعظیم کردند

به جز من  که با لبخند گوشه ای ایستاده و دیگران را تماشا میکردم.


فرعون فریاد زد: کیست آن گستاخ که جرات نموده ما را ندید انگار؟

کاهن اعظم اهسته در گوش او گفت: از اعضای توفانی ست و به گنده تر از شما هم باج نمیدهد.

فرعون زیر لب گفت: همانا که از بلندی پرچمش باید میفهمیدم

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۴)

واویلللللللللللللللا کی بره این همه راهو
دچار توهم شدیا ....... غرور گررررررررررررررررفت
....
.
.
.
..
شوخی کردم بابا حداقل از خود فرعون خیلی بهتری

پاسخ:
کلاه قرمزی:) مگه دروغ گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

منو با فرعون مقایسه نکناااااااااااتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

میگما یه وقت دستتون خسته میشه دو سه تا از هندونه ها رو بدین ب من واسه شب یلدا براتون نگه دارم!!!!!!!!!!

وووووووووااااااااااااااالا!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
کلاه قرمزی:) هااااااان چیـــــــــه مگه دروغ گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اوفففففففففف سقف اومد رومون
عاغا اگه شما خودتون تحویل نگیرید توقع دارید کی تحویلتون بگیره ها ها این اعتماد به سقفت تو لوزالمعده م والا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">