مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

دستان خدا

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۲۴ ب.ظ
یک توپ بسکتبال تو دست من تقریبا 19 دلار می ارزه ، تو دست مایکل جردن تقریبا 33 میلیون دلار!

بستگی داره توپ تو دست کی باشه!

یک عصا تو دست من میتونه سگ ها رو دور کنه، تو دست موسی دریای بزرگ رو میشکافه!

بستگی داره عصا تو دست کی باشه!

دو تا ماهی و یه تیکه نون تو دست من یه ساندویچ میشه ، تو دست حضرت عیسی هزاران نفرو سیر میکنه!

همونطور که میبینی بستگی داره هرچی. تو دست کی باشه!

پس دلواپسی هایت ، نگرانی هایت، ترس هایت ، امیدها یت و خانواده ات و نزدیکانت را به دستان خدا بسپار… چون…
بستگی داره چی. تو دست کی باشه !
دستهایت در دستان خدا ........

واما ...
سلام پاییز..
برای تو مینویسم پاییز رنگارنگم...
به تو پیشاپیش تبریک و خوش آمد گویی دارم ای پادشاه فصل ها...
تو را دوست دارم چون زمزمه های عاشقی داری...
عطر و بوی احساسی شدن داری....
هرکه میگوید که تو غمناک و غم انگیزی به همان خش خش برگ هایت که تو از هر شب و روزم دل انگیز تری....
از خدای خوبم پیشاپیش بهترین شب و روز های پاییزی رو واسه تک تک دوستان آرزومندم.
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۲۴ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۲)

  • طرفدار توفان
  • ایول کارتون حرف نداره
    سلام.خسته نباشید

    خداییش با این مطلب دستان خدا حال کردم اساسی...

    راستی قرار بود یه خبری بهم بدینا....!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">