مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

دعوایی بر سر چادر

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ
 همه دعواها سر یه عکس بود. عکسی که توش یه دختر خانومی تابلویی به دستش گرفته بود که روش نوشته شده بود:من چادرم را دوست دارم.


چرا باید چادر سر کنم .دست و پایمو تنگ میکنه.خستم می کنه.وقتی چادر سر می کنم نگرانم که از سرم بیفته,گرمم می شه,آخه چرا باید چادر سر کنم.اصلا مگه نمیگن رنگ مشکی مکروهه؟ مگه فقط حجاب چادره و...

این ها گفته های دوستم هلیا بود که همش توی گوشم زمزمه می کرد.من به چادر علاقه داشتم ولیکن با این حرف ها کم کم داشت مهر حجاب از دلم میرفت.اصلا داشتم به این فکر می افتادم که کی راست میگه و کی دروغ !

هلیا میگفت....


(توجه : دیالوگ های به کار رفته در متن زیر با کمترین تغییرات از یکی از شبکه های اجتماعی نقل شده است!)


چرا باید چادر سر کنم .دست و پام و تنگ میکنه.خستم می کنه.وقتی چادر سر می کنم نگرانم که از سرم بیفته,گرمم می شه,آخه چرا باید چادر سر کنم.اصلا مگه نمی گن رنگ مشکی مکروهه؟ مگه فقط حجاب چادره و...
این ها گفته های دوستم هلیا بود که همش توی گوشم زمزمه می کرد.من به چادر علاقه داشتم ولیکن با این حرف ها کم کم داشت مهر حجاب از دلم میرفت.اصلا داشتم به این فکر می افتادم که کی راست میگه و کی دروغ !
هلیا میگفت چادری ها منزوی هستند .گوشه گیرن و در هیچ کاری موفق نیستن.چون حجاب جلوی پیشرفتشون رو می گیره. در یک کلام حجاب محدودیته.
اون شب تو یکی از شبکه های اجتماعی مشغول گردش بودم که به صورت کاملا تصادفی متوجه شدم که چند نفر در مورد دغدغه ی من مشغول بحث و مجادله هستند.ازعکس و اسماشون کاملا مشخص بود که کدومشون موافق حجابه و کدومشون مخالف!
انقدر بحث داغ شده بود که هر چی مامانم داد میزد نازنین بگیر بخواب گوش نمیدادم و به کارم ادامه میدادم.
همه دعواها سر یه عکس بود.عکسی که توش یه دختر خانومی تابلو یی دستش گرفته بود که روش نوشته شده بود:من چادرم را دوست دارم.

خیلی برام جالب شد.تصمیم گرفتم این بحث رو دنبال کنم.بحث خیلی داغ بود و من ترجیح دادم تا متوجه مباحثشون نشدم چیزی ننویسم.
ملوس خانومی که کامنتش نه به اسمش می اومد و نه به عکسش! نوشت : ما که چادری نیستیم ولی لایک.
دختری با آیدی نجوای عشق نوشت:
آهای اونایی که می گین چادر ضد استعماره. خاک برسر ملتی که با پارچه سیاه و زن ستیزی و محدود کردن زن جلو استعمارو بگیره.استعمارچکاربه زن ها داره؟اون دنبال ثروت هاست. اتفاقا هرچادری که دورانداخته بشه گامی درجهت نواندیشی و مبارزه بااستعماره. چادرخودش استعمارجنس زن هست..
به جای پوشاندن و دور کردن زن از جامعه بیایید در راه اصلاح افکار و ترویج اخلاق صحیح کوشا باشیم.

نگار گفت:
استعمار دنبال چپاول ثروت هاست اما ثروتها رو جز با تسخیر افکار و تعویض عقاید به نفع خودش نمیتونه به دست بیاره!
وقتی با دور انداختن چادر و حجاب یک جامعه به فحشا کشیده شد دیگه حال و حوصله مبارزه با استعمار رو نداره.یه جوون تو چنین جامعه ای با یک کازینو سرگرم میشه.دیگه کاری نداره که نفتش، طلاش، آهن و مسش رو کی می بره و چی به سرشون میاد. شمایی که ادعای روشنفکریتون میشه تا به حال در مورد آندلوس چیزی نشنیدین؟!

فاطمه محب امام هادی گفت:
خانم نجوای عشق کی گفته پوشوندن زن یعنی دور کردن اون از جامعه؟ اتفاقا اینی که در اسلام حجاب اومده یعنی جواز حضور زن در جامعه .وگرنه برای موندن توی خونه و در جمع محارم که حجاب لازم نبود.این پارچه سیاه که میگی اسمشم چاااااااااااااااااااادره. اگه اینکه زن برهنه بیاد از خونه بیرون یعنی اصلاح افکار و روشنفکری رخ داده؟! اگه لخت بودن آزادی اندیشه و تعالی فکره پس حیوونا از همه متعالی ترن.متمدن ترن. و در بین همه حیوونا خوک از همه مدرن تر و متمدن تر.چون تنش نه کرک داره و نه مو و نه پولک.لخته لخته!متمدنه متمدن!

نجوای عشق دوباره ادامه داد:همیشه یک دشمن فرضی درست کردید که همه تقصیرها روگردن اون بندازید.
هیچوقت حاضرنیستید درست فکرکنید وریشه یابی ودرمان کنید. درهمین جامعه اسلامی نگاهی به اطراف بندازید از زن چه درست کردید؟
دختران قبل از انقلاب رو با الان مقایسه کنید؟ به نظرتون چرا دختران الان بالندگی دختران قبل از انقلاب رو ندارن؟
علتش چیه؟ چون چادرنمی پوشیدند.چون محدود نبودند.چون آزاد بودن.


نگار: یعنی فکر می کنی الان دخترای ایرانی کمتر از زمان قبل از انقلاب توی جامعه و اجتماع و دانشگاه ها حضور دارن؟!

نجوای عشق: نه حضورشون شاید بیشتر شده باشه.ولی تاثیر حضورشون کمتر شده. قبل از انقلاب و همین الان توی کشورهای اروپایی به زن بها می دن.زن اونجا استاد دانشگاه میشه.وزیره میشه. نماینده مجلس میشه.


آرش یکی یدونه : نجوای عشق اگه چند ماه قبل بود می گفتیم داری از پادگان اشرف کامنت میذاری! ولی الان نمی دونم کجایی که خبر نداری توی ایران استاد و وکیل و وزیر زن داریم این هوا! خیلی هاشون هم چادری هستند. اگه منظورتون از حضور زن بدن نمایی توی خیابون باشه بله زن های ما تو جامعه حضور ندارن.ولی اگه منظورت از حضور، فعالیت های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و علمی و اقتصادیه خیلی هم حضور دارن.




ارنیکا خانوم که بعدا فهمیدیم پسره! : یک دفعه وارد بحث شد و با عصبانیت گفت: شما رو شستو شوی مغزی دادن .اینها همش کاره این حکومته .من چادری نیستم و از همشون بدم میاد.همشون مزدورای این حکومتن.ساندیس خورای عقب مونده! واقعا اگر زن ها روبند بندازند همه مشکلات شما حل میشه من قسم میخورم از طریق رسانه ها این طرح رو به انجام برسانم که در عرض شش ماه همه زن های ایران در کل نقاط روبنده و چادر بپوشند ولی اگر مشکلات حل نشد شما باید کنار بکشید و آزادی ما جوونا رو پس بدید!
احسان خوشگله : شما باید ذهنت سالم باشه عین حضرت یوسف هزار زلیخای عریان و زیبا در مقابلت بایسته نمیتونه از راه تورو منحرف کنه چون ایمان داری باچشم دل میبینی نه باچشم سر.
ولی درجامعه کنونی ما دین و ایمانی نمونده. صدتا چادرهم بپوشی از شر درامان نیستی.علت چادرنیست اندیشه غلطه.
حسین فدایی پیامبر اکرم : الان که ذهن همه مرد ها به قول شما درست نیست و همه ایمان حضرت یوسف رو ندارن .که باید بیشتر حجاب حفظ بشه. برای اینکه زن سالم بمونه.خانواده سالم بمونه و در نهایت جامعه سالم بمونه. اگه مثل کشورهای اروپایی باشه که رابطه زن ها و مرد ها با سگ و گربه هاشون گرم تر از همسراشون باشه خوبه؟ شما دنبال این هستید؟!
ملیسا : چادر پوشیدن خیلی سخته.کی گفته حجاب اصلا به چادره.مثلا اگه خودمون رو زیر این پارچه سیاه قایم کنیم خیلی با حجاب شدیم؟ تازه با این زحمتی که این چادر سر کردن داره.
نگار : این همه وزن آرایشی که باید با کارتک! از رو صورت بعضی دخترا پاک کرد و بوی تند ادکلن و ده کیلو بدلیجات و سختی حرکت با کفش هایی که صرفا برای زیبایی ظاهر است رو تحمل می کنید. در مقابل اینا یه چادر مگه چی داره که انقدر سرش چونه می زنید. مشکل شما سختی سر کردنش نیست. سختیش اینه که نمی تونید از نگاه های هوس آلودی که همه جا دنبالتون میاد دل بکنید.عادت کردین .اصلا اعتیاد پیدا کردین به این نگاه ها.اگه یه روز بیاد و خودنمایی نکنید و نگاه های هرزه از تن و بدنتون بالا و پایین نره استخون درد می گیرید!
فرهاد روشن : ساندیس خورا بزنن به چاک جاده! برای دفاع از این چادر از ...... ساعتی ساندیس می گیرید یا اینکه قرار داد ماهیانه دارید؟! مثلا تو همین نیم ساعت چند تا ساندیس کار کردین؟ شما فقط عادت دارید زن رو محدود کنید آزادی های زن رو بگیرید.حبسش کنید.شما استعمار گرید.

مصطفی ق : فرهاد جون اینا یه مشت عقب مونده و دگمن! اینا از آزادی زن چه می فهمند؟ اینا فقط منتظرن اسرائیل جنگ رو شروع کنه برن شهید بشن! آزادی زن به اینا نیومده!
کامیار جون : به جای گیر دادن به زن ها که حجابت رو درست کن برو خودت آدم شو. تو نگاهتو بنداز پایین.چیکار داری به دختر مردم؟ شاید اون دلش نخواد حجاب داشته باشه اصلا.به توچه؟!

آرش آسمان :خیلی جالبه.به فرض بی حجابی نشانه ی آزادی زن ها باشه چرا مردا دارن خودشونو برای تحقق این حق ضایع شده می کشن؟! الان همینجا ببین چند تا خانوم از حجاب بد گفتن و چند تا آقا! دیشب هم شبکه ... تو ماهواره برنامه ای گذاشته بود با موضوع حجاب. هر یه دونه خانومی که زنگ می زد و در مورد آزادی زن ها که منظورشون بی حجابی بود حرف می زد ده تا مرد تماس می گرفت! مردا جوری از بی حجابی دفاع می کردن که انگار دارن از حقوق هسته ای ایران توی آژانس بین المللی هسته ای دفاع می کنن!! ولی همین مردا توی زندگی خصوصیشون در مقابل زن خودشون نه حقوق زن می فهمن و نه اینقده بالا پایین می پرن!
ندا 99 : آقای مرادی باهاتون موافقم ولی دلیل اینی که این مردها توی خونه خودشون همه جور زن آزاری دارن و برای احقاق حقوق زن های مردم خودکشی می کنن نشونه از خود گذشتگی شونه!
تو این هیاهو بود که یک دفعه پسری به اسم شهاب گفت : یکی از خانومای چادری جواب منو بده
چی شد که چادری شدین؟
زهرا بی مکث جواب داد:
دیدیم شیطان صفتان، برای تباهی قلبمان نقشه ها کشیده اند
دیدیم قبح گناه می ریزه و هر لحظه بی حیایی را ترویج میکنند.
دیدیم به اسم آزادی جسم، انسانیت را به اسارت می کشند تا اونو به مسلخ حیوانیت ببرن
دیدیم عمق نگاه همان را کوتاه می کنند تا خدا را در عمق قلبمان نبینیم.
دین بدون تکلیف را تبلیغ میکنن ، تا به دیدن عکس لرزان ماه در آب اکتفا کنیم
دیدیم چادر را نشانه گرفته اند پس چادری شدم.
من با این جملات سخت تحت تاثیر قرار گرفته بودم که دیدم با آیکن لبخند و دست زدن از هر طرف زهرا را به سخره گرفتند و میگن زهرا خانم ساعت ادبیات نیستا!
نادیا گفت: برید بابا.یه مشت عقب مونده متحجر!
من که واقعا از بی منطقی نادیا و این پسرهای حال به هم زن، حالم بد شده بود.نوشتم: پس اگه این همه چشم ناپاک، مخالف و دشمن چادر هستند من یک چادری هستم.اگر این طوریه پس من چادرم را دوست دارم...
ساحل گفت با تو موافقم. حجاب یعنی این که حیای یک زن مانع خودنماییش در برابر چشم های ناپاک بشه .اینکه یه زن با حیا خودشو در معرض دید چشمای هرضه نزاره.ای دخترایی که مخالف حجاب و چادر هستید. خوشتون میاد یه مرد با چشم و دل هوس بازش از دیدن تن و بدنتون لذت ببره و بگه ...
من با اصرار مامانم برای خوابیدن از سایت خارج شدم و نفهمیدم آخر بحث چی شد.
ولی آخرین کامنتی که از یک نفر به نام میرزا حسین خان طناز الرعایا! دیدم این شعر بود که حسابی دلمو لرزوند:
این همه باده مگر از سر راه آوردی
که هر آنکس که رسد باده کنی جامش را
ماه از اول خلقت به سرش چادر داشت
کس ندیدست به غیر رخش اندامش را
موقع شام. قبل و حتی حین خواب ! داشتم به این مناظره اینترنتی فکر می کردم. صبح که از خواب بیدار شدم. یه احساسی داشتم.احساس می کردم منم چادرمو دوست دارم و حاضر نیستم به حرف های هلیا گوش بدم. باز یاد تبلیغات تلویزیون درباره اینترنت افتادم! با خودم گفتم آخه کی میگه اینترنت چیز بدیه؟! . . .

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۵۳)

من خودم عاشق چادر بودم از بس مادرم گیر داد از چادر متنفرم کردن  بابام اصلا گیر نم داد ولی با غر غر های مامان و مادربزگم طرز فکر بابامم این خودشون کردن حالا خوبه اینه دختر های هرزه نیستم و اگرم مانتوی بگردم این ادم می گردم الان شبو روزم شده جنگ و دعوا با بابام چرا پدر مادرو انقدر به ما دخترا گیر می دن برن پسر های دختر بازو هیزشونو از خیابونا جمع کنن
 چادر هم مثل صدفی که از مروارید محافظت میکنه از خانوم ها در مقابل مگاه های هرزو هوی الود محافظت میکنه 
ممنونم از سایت خوبتون
 چادر هم مثل صدفی که از مروارید محافظت میکنه از خانوم ها در مقابل مگاه های هرزو هوی الود محافظت میکنه
   ممنون از سایت خوبتون 
  • ناتل مهران فر
  • چادر هیچ ربطی به مسلمونی و غیر مسلمونی نداره..چ داره عزیزم ..ریشه فارسی داره...خوب تحقیق کنید..تا جایی حجاب ایرانی ایرانی ایرانی هست ونشانه شخصیت زن هست که پژوهشگران غربی معتقدند که بعد از ظهور اسلام که اعراب دیگه اجازه بی حرمتی به زنان رو نداشتن و زن بقولی از نظر اجتماعی و خانوادگی وجهه و موقعیت پیدا کرد و به اصطلاح زن عرب هم قاطی آدم حساب شد از زنان فارس حجاب کردن رو یاد گرفتن..ولی در اصل قرآن هم همینو گفته که زن محترمه پس باید حجاب داشته باشه..و در زمان خلیفه دوم فقط کنیزان اجازه داشتن حجاب رو نداشتن و حجاب داشتن نشانه آزاد بودن زن بود
  • چادری محله
  •  چادر خیلی خوبه من قبول دارم 
    .رسول خدا - صلّی الله علیه و آله : زمانی که دیدید زنانی موهای سر خود را مثل برآمدگی پشت شتر نموده و در میان نامحرمان ظاهر می شوند، به آنها بگوئید که نمازشان قبول نیست.«کنزالعمال/ ج 16/ ص 392» 2.پیامبر اعظم صلی الله و علیه و آله : دو گروره از دوزخیان را دیدم که در این زمان هنوز نیامده اند ... زنانی که پوشیده ولی برهنه اند .... سرهایشان را مانند کوهان شتر برجسته می کنند، اینان به بهشت نمی روند و بوی بهشت را که از فاصله ای بسیار زیاد به مشام می رسد، استشمام نمی کنند. «میزان الحکمه/ج1/ص530» 3.رسول خدا - صلّی الله علیه و آله: در آخر الزمان از میان امت من زنانی خواهند آمد که پوشش دارند اما برهنه اند و بر سرهایشان بر آمدگی مانند کوهان شتر خراسانی وجود دارد ... پس آنان را لعنت کنید که ملعونند. «صحیح مسلم /ج6/ص168»
      تو صحرای محشر بدحجاب ها ی دوزخی وقتی عفیفه ها رو میبینند میگن
     بیاین اینارو ببینید چطور دارن میرن بهشت
    بعد هاتفی بگه:این لباس سفیدی که پوشیدند ثمره ی چادر سیاهی است که به سر کردند
    پیامبر اکرم: در آخر الزمان زنانی از امت من بوجود میآیند که سرشان مانند کوهان شتر خراسانی است بر آنها لعنت فرستید
    این حدیث تو منابع شیعه وسنی آورده شده مثلا صحیح بخاری و بحار الانوار که شماره صفحشون رو یادم رفته
    چادر نمادی از ایرانی بودن ماست این نماد در  نقش برجست های تخت جمشید قابل مشاهدس
    ضمنا اون کسایی که ژست آریایی بودن به خودشون گرفتن لازمه بدونید که آریاییها برهنگی رو نشونه اهریمن میدونستن خانم هموطنی تو که چادر رو قبول ندار ی حجاب رو قبول نداری میدونم که میگی باید باطنمون پاک باشه درسته ولی با این ظاهری که واسه خودت درست میکنی  بعید میدونم باطنت پاک بمونه کسانیکه چادر میپوشند شیک پوش خدا هستن آیا تو شیک پوش خدا هستی
    ســــــــــــــــــــــــــــــــلام
    واقعا یعنی همه اینجا پایبند به چادر و حجابن؟؟؟؟!!!!....یه نظر مخالف من ندیدم!!!!!!!!....خدایا بزرگیتو شکر
    .
    .
    .
    پس چرا اینا رو من عملا تو جامعه نمیبینم؟؟؟!!!!!

    ازشما تشکر میکنم بابت توجه تون به فرهنک إیرانی والبته اسلامی
  • حسین از خفر شیراز
  • سلام.
    من تو سایتای زیادی میرم.اما توی سایتای کمی نظر میدم.اینم از همون سایتاس چون ارزش نظر دادن داره.بگذریم...
    دوستان هر کسی یه عقیده و نظر داره.از نظر من (یه پسر20ساله)یه دختر هر چقدر پوشیده تر باشه جذاب تره.و زیبا تر.و هر همه مهمتر هویتشو به عنوان یه ایرانی اصیل و خونواده دار معرفی میکنه.نمیگم اونایی ک چادری نیستن هویت ندارن.خیر.اما هویت یه زن ایرانی چادر و حجاب بوده.
    نمیدونم شاید حرفمو قبول نداشته باشین اما نظر منم اینه دیگه...
    دوستای گلم من خودم یه پسرم ک توی سنی هستم ک باید به معیارای همسر ایندم فک کنم.و دیگه کمکم باید تشکیل خانواده بدم.و برام مهمه همسر ایندم پاک و با حجاب باشه.و اصیل.و هر دختر چادری ای از نظر من خیلی جذابتره.
    حالا خطاب به اون اقا پسرایی ک میگن حجاب خوب نیستو بده و ... :داداش من شما حاضری اجازه بدی خواهر یا حتی مادر خودت توی خیابون بدنشو در معرض دید قرار بده؟حاضری ببینی چش جوونای مردم دنبالشونه؟حتی حاضری یه لحظه تصور کنی این موضوع رو؟فک نکنم بیش از یه درصد از ایرانیا بتونن تحمل اینو داشته باشن.اونام شناختشون به زندگی اونقد کمه ک قابلیت درک این موضوع رو ندارن.
    اقای جوونی ک از بی حجابی طرفداری میکنی شما بالاخره قراره یه روز ازدواج کنی.حالا حاضری با یکی از این دخترایی ک توی جوونیش توی خویابون راه رفته و اندامشو به نمایش گذاشته ازدواج کنی؟مسلما نه.
    یا اگه ازدواج کردی و بچه داری حاضری چش جوونایی رو ببینی ک به دخترت نگاه بد و هوسناک داره؟مسلما هر پدری اگر واقعا پدر باشه حاضر نیس این موضوع رو تحمل کنه.
    داداشای من،خواهرای من،ما داریم ب کجا پیش میریم؟چرا چشامونو باز نمیکنیم ک ببینیم غرب و دشمنای اسلامو ما حتی دشمنای ایران ک دنبال منافعا شخصی و ملی خودشونن و دنبال اینن یه راه برا نفوذ به منابع معدنی کشورمون دست پیدا کنن وقتی دیدن ک با جنگ رو در رو نمیتونن حریف ما بشن به فکر این افتادن ک ما رو به جون هم بندازن و ایجاد تفرقه کنن.ما همه ایرانی هستیم.همه فرزند پدرامونیم.از نسل کوروش کبیرو دهخدا،میرزا کوچک خانو ستار خانو کریم خان،از نسل مهدی باکری و  امثال اون ک رفتن جنگیدن برا خونو ناموسشون.خون دادن.خودشونو تو دل مرگ بردن اونقدری خون دادن ک دشمن عقب کشید و پیروز شدیم ما.اونا چرا این کارارو کردن؟جنگیدن که امثال من نمک نشناسی کنیم و از بی حجابی دفاع کنیم؟
    اگه بعد از انقلاب 8 سال دفاع مقدس بود از بعد از جنگ تن به تن یه جنگ شروع شد به نام جنگ روانی.جنگ نرم و حالا هم جنگ سایبری.این صفحه لبتابای ما میتونه در جهت اسلام ما رو تقویت کنه و میتونه طبق خواسته ی دشمنای ما،مارو از اعتقاداتمون دور کنه.به طوری ک حتی خودمونم متوجه تغییر اعتقادامون نشیم.به خدا این جنگ ک راه افتاده کمتر از جنگ تن به تن نیستا.پس بیاین همه با هم متحد بشیم یکی بشیم چرا که همه ما نیاکانمون یکی بودن.بیاین قدر امثال عباس دوران و امثالشو بدونیم.ضمنا من نه از خونواده شهیدم نه جانبازو نه جنگو ددم.فقط با چشای باز تحقیق کردم در مورد گذشته خودم و کشورم به عنوان یه ایرانی. پس هر کدوم از ما ایرانیا اگه با بصیرت باشیم و با اگاهی حرف بزنیمبه حق پی میبریم .اینم بدونیم ک همه چیز همگان دانند و هیچ کدوم از ما کامل نیستیم پس چ خوبه ک منطقی اینجا با هم بحث میکنیم تا به یه نتیجه خوب برسیم و همه متقاعد بشیم.تا به هم کمک کنیم و اطلاعاتمون کامل تر و دقیق تر بشه.
    ممنون ک وقت گذاشتید و مطالب حقیر رو با چشاتون مورد عنایت قرار دادین.اینم بدونید چه موافق نظرام باشید چ مخالف، همگی خواهر و داداشای من هستید چون همه ما ایرانی هستیم.از یه دیار و هم میهن هم.
    خیلی خوب بود یعنی عالی بود منم چادرم رو دوست دارم و اونایی که چادری نیستن بهشون میگم چادریشن چون به ادم ارامش میده واقعا
    واقعا تاثیر گذار بود
    واقعا متشکرم سایت بسیار عالی دارید.
    چادر یادگار بانو فاطمه ی زهرا(س)ست.از یادگاری همچین بانویی چجوری نگهداری میکنید خانوما؟
    اصن بگیم نمیخواین فرهنگ عرب رو داشته باشید:باید بگم اعراب عبا میپوشیدن این زنان بزرگوار ایرانی بودن که چادر میپوشیدن.چچچادر...چ
    کوروش کبیر گفت:پله های کاخ من روبیشتر از یک وجب نسازید،ازش پرسیدن چرا؟اینجوری مجبور میشیم تعداد پله هارو زیادتر بسازیم،وقت و هزینه ی بیشتری میبره.کوروش کبیر جواب داد:برای اینکه در شان یک بانوی ایرانی نیست که پاشو بیشتر از یک وجب بلند کنه...
    اهاااااااااااااااای روشن فکرا...ایرانیا...نژاد پرستایی که میگید عربا بدن...
    سلام خوبه ممنون استفاده کردم.
    سایت عالی دارین خیلی خوشم اومد واقعن خند حلال رو داره. تک آیه ها و یا سخنان معصومین رو که میذارین واقعن خیلی خوبه خیلی 
    خسته نباشید اجرکم عندالله...
    پاسخ:
    جیگر: ماهم از حضور گرم شما متشکریم:)
    سلام به نظرمن اینایی که ازحجاب بدشون میاد....کمبودروحی روانی دارن..... میخوان برن توخیابون خودنمایی کنن تاچنتابدبختترازخودشون بهشون نگاه کنه وتیکه بندازه واینام توهم بزنن خوشگلن.....
    پاسخ:
    احسنت 
    Slam mn khodam bazimogheha chador saram mikonm shoma age ye bar chadorsaret koni mibini ke cheghadr ehsas khobi dari.inaii ke migam shoar nist ke bekham begam ke zoroam na injori niss be khoda shoma dos nadari alaki nasho sardasteye kasaii ke chadori nissan ya masal on aghaii ke masalan tarafdar shomahas akhe be to che mn ba agha saiid movafegham bow shoma  ha emosh allafin .
    سلام...ی چیزی بگم:ازادی به عریان بودن نیست!الان دیگه نیست حداقل...!!!امروز ازادی توهمه جوامع ی معنی دیگه ای داره!!!لطفا بعضیا اینقد نگن چادر جلو ازادی رو میگیره...!!!!!اخه یعنی چی؟؟؟؟

    شکر خداکههنوزم کسایی هستن که به چادرسرکردن اهمیت میدن و ..................این خود ما اسلامیا هستم که بین مردم کشور فتوا میکنیم و در اخر همه ی این بی حجابیا که 4 سالی هست توایران مد شده روسرخارجیا میندازیم تا به حال هیچ کدوم ازما به این فکر نکرده که اگه مابی حجابی و نپذیریم کسی نمیتونه اجبارمون کنه که بی حجاب باشیم و متاسفم برای اشخاصی که سر کردن چادررا دیواری استوار برای جلوگیری از حرکت و پررنگ بودن در جامعه میدانند من14سال بیش تر ندارم ولی تونستم اینودرک کنم که چادرنه تنها جلوی پیشرفت ما رو نمیگیره بلکه باعث پیشرفت ما میشه به امید اینکه طرزفکر مردم نسبت به چادر عوض شه
    پاسخ:
    جیگر: درسته
    جناب سعید عبادی این جور مشکلات تو سایت ها یه چیزکاملن طبیعیه حتما کسی با کسی پدر کشتگی نداره که نظرات شما رو ثبت نکنه یا حذف گاهی اوقات مشکل نویسنده ها نیستن اصلانم نیازی به حرص خوردن نی که برادر من ولی از نظر من نویسنده های بی شیله پیله ای هستن نه اهل کینه وزود عصبانی شدن و... دشمنی کجا بود آخه من چندین ماه پیش که این سایتو پیدا کردم تا حالا نشده که از دست نویسنده ها عصبانی شم والا بقرآن بعدشم حالا نویسنده ها نبودن آخه تقصیر خود سایت باشه که گاهی اوقات قات میزنه آخه یه طرفدار پرو پا قرص بایه باد میلرزه ؟! واقعن متاسفمo_O
  • سعید عبادی
  • میدونید چیه ؟ واقعا ناامیدم کردید . کلا تعطیلید در حد تعطیلات عید !!!!!
    یعنی یه مرد بینتون نیست .
    البته الان که خوب فکر می کنم تقصیر خودمه ؛ از همون اول باید متوجه میشدم که با کیا طرفم .
    اصلا از طرز بحث کردنتون معلوم بود .
    آقا یعنی خانوم بی خیال ما رو به خیر شما رو به سلامت .
    لابد خوشحال میشین بگم دیگه هم به سایتتون سر نمیزنم شاید کمتر حرص بخورم .
    کلا خداحافظ . 
  • سعید عبادی
  • کی میتونه دروغ به این بزرگی بگه . پس شما تو این سایت چیکاره ای ؟
    یه سوال دارم : شما همتون دختر بچه هستین یا بینتون مردی  ، چیزی هم هست ؟
    بگین یکی بیاد کاری رو که کرده گردن بگیره و تکلیف ما رو روشن کنه ؛ چیز بدی گفتم یا اینکه اشتباهی پاک شده ، کدومش ؟
    در ضمن تو کامنت قبلی اسم کتاب رو اشتباه نوشتم ، اسمش هست آنچه باید از اسلام بدانیم . بدین ترتیب اصلاح و عذر خواهی میکنم .
    جالبه شما میگی نظرات من تو 5 ، 6 تا پست مختلف اشتباهی حذف شده ؟!!!!!!!!!!!
    از اون جالب تر اینه که نظرات دوستم MaMMa:D رو هم ( همش رو ) حذف کردید ؛ اونم اشتباهی بوده ؟
    نه برادر من ، نه خواهر من ، من با شما دشمنی ندارم ، هر روز هم میام سر میزنم و رو تبلیغات هم کلیک میکنم . حرف من اینه که ماها چرا تا یه مخالف پیدا میکنیم سریع بهش حمله میکنیم و ازش یه دشمن مادرزاد درست میکنیم .
    در ضمن وقتی نظرات مخالف رو حذف میکنید هر کس بیاد نگاه کنه میبینه که واااای چقدر همه با اینا موافقن ، چقدر اینا تحت تاثیر گذاشتن همه رو .
    منم یه فرد عادی هستم که سعی در اعتلای باور های اسلامی و ترویج شکل درستشون دارم ، چون آخرش نفعش به هممون میرسه . همون طور که آقای مکارم شیرازی تو کتاب از اسلام بیشتر بدانیم مینویسن : مذهب اگر درست ترویج نشه به جای اینکه مبارزه ای علیه خرافه پرستی باشه خود عامل خرافه پرستی خواهد بود .
    پاسخ:
    ما تمام سعیمون رو کردیم که مذهب درست ترویج بشه.
    و این که من نمیدونم کی نظراتتون رو پاک کرده.
    پس چرا نظراتم رو حذف کردید ؟
    کدوم نظرم به قول شما توهین بود که سانسور شد ؟
    چرا قبول نمی کنید هر نظری که به نفعتون هست رو دارید نشون میدید ؟
    تو با صراحت به من گفتی احمق ولی توهین نبود ؛ چرا وقتی من یه سری مسائلی که از نظرم مبهم بود بیان کردم شد توهین ؟
    شما فقط میخواین که تو پستهاتون همه یان نظر موافق بذارن بعد شما بگین به به سایت ما چه عالیه ؛ همه چقدر تحت تاثیر تبلیغات فرهنگی ما قرار گرفتن !!!!

    پاسخ:
    حتما نظراتت اشتباهی پاک شده و یا....
    من نمیدونم.
    این سایت از نظر من بهترین سایته.
    من نمیدونم چرا شما با ما دشمنی داری.
    هرکس باید خودش تشخیص بده این سایت خوبه یا نه.
  • بیژن ( سعید عبادی )
  • خیلی حال میکنم که الان تو شدی مرجع تشخیص چرت و پرت از حرف حق !!!!
    از همون اولش میدونستم که واسه نظر دادن باید با اسم های مختلف بیام ، شما وقتی به یه اسم حساس میشین دیگه تمام حرفاش چرت و پرته !!!!!
    فقط این سوال رو از خودتون بپرسین : چرا مسلمون شدین ؟ اون وقت خیلی چیزا میاد دستتون .
    افتخار کردن به اسم مسلمونی که شاهکار نیست ؛ باید بتونی عقایدت رو نشر بدی و ازشون دفاع کنی .
    پاسخ:
    جیگر:تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    مهسا خانوم هستی یا بیژن یا محسن یا هرکس دیگه مهم نیست.
    مهم اینه که ما بین افراد نظر دهندمون فرقی نمیذاریم.
    فریده خانوم حرفاتون واقعا عالی بود ، منم باهاتون کاملا موافقم .
    ولی چرا فکر کردید همچین نظر عاقلانه ای رو کسی حذف میکنه ؟ نگاه به اون اراجیفی نکنید که بعضی ها میگفتن و مدیرای سایت زحمت کشیدن شوتشون کردن مریخ شما حرفت حرف حسابه .
    پاسخ:
    جیگر: درسته  آقابیژن منم خودم با حرفای فریده جان کاملا موافقم
    وقتی آدمی بدون توهین عقایدشو بیان میکنه دلیلی برای حذف نظرش نداریم
    وقتی حرف حق میزنه و چرتو پرت نمیگه چرا باید نظرشو حذف کنیم...
    ممنونم از حضورتون
    میخوام از دیدگاه خودم در مورد مساله حجاب بگم البته از بعد خانوادگیش. خداوند متعال برای اینکه بنیان خانواده شکل بگیره. زن رو با یک سری خصوصیات و مرد رو با یک سری خصوصیات آفریده. مرد رو با حکم تکیه گاه و ستون خانواده بودن و زن رو منشا محبت و گرمی فضای خانواده... برای اینکه کشش بین مرد و زن به وجود بیاد. مرد رو از جنس نیاز آفریده و  زن رو از جنس ناز. و شاید برای همینه که در مرد ها نگاه شدت بیشتری داره و در زنان تمایل به خودنمایی . آرایش و.... . نمیدونم گفتن این حرفها درسته یا نه  اگر صلاح دیدین نظرمو حذف کنین به نظر خودم باید گفته بشه تا خیلی مسائل روشن بشه. و چون شدت نگاه در مردهابیشتره مطمئنا کنترلش هم خیلی سخته و در زنان نیز همین طور به علت تمایل بالا به آراییش و خودنمایی و.. کنترلش خیلی سخته.. .اما  از هر دو گروه در قرآن خواسته شده که خودشون رو کنترل کنن.:قل للمومنین ..... خداوند از زنان و مردان مومن میخواد تا این نیازها رو در بنیان خانواده  تامین بکنن . زن در داخل خانه آرایش کنه خودنمایی کنه و حتی راش ثواب بسیار بالایی هست و مرد نیز این نگاه در محیط خانه تامین بکنه .. و مادامی که تامین نیازها تنها بسته به محیط خانواده باشه بنیان خانواده از این نظر سست نخواهد شد. حال تصور کنید این خودنمایی به محیط بیرون از خانه کشیده بشه  و مرد در معرض این ها قرار بگیره. مردی که از صبح تا شب در معرض این خودنمایی هاست وقتی وارد خانه میشه تمایلی نخواهد داشت و چه بسا حتی به مقایسه هم خواهد پرداخت. دوستانی که میگین مرد ها نگاه نکنن و مراقب باشن. یک مثال بگم اگر در خانه خودتون لوازم گران قیمتی داشته باشید و در خانه رو باز بذارید وبرید مثلا مسافرت و برگردید ببینید دار و ندار شما رو دزد برده تقصیر کیست؟ دزد و یا شما؟
     بلکه تقصیر هر دو طرف.  دزد به خاطر دزدیش مقصره و شما به خاطر بی احتیاطی و عدم مواظبت غیر اینه؟. در اگر باز نمی بود که دزد نه از این حضور ثروت ودارایی شما باخبر می شد و نه وسوسه میشد به دزدیدن . نفس در همه هست. حجاب هم مثل اینه وقتی در زیبایی ها و  زینت ها در محیط بیرون برای مردها باز باشه مرد هم وسوسه میشه و نگاه میکنه. .برای همین تکرار می کنم به هر دو گروه توصیه به کنترل شده. در جامعه ما امروز همین مساله است خودنمایی به بیرون منتقل شده و در پسش نگاه هم همین طور.  ودر پسش مقایسه کردن ها و تمایل رو به فزون به زینت ها و خودآرایی ها و مصرفی بار امدن ها . ببینید چقدر در سال لباس و زینت الات می خریم و چقدر کتاب و یا یک محصول فرهنگی؟
    . از طرف دیگر متاسفانه به در جتمعه ما یک طرفه به قاضی می رن توصیه به حجاب خیلی میشه اما توصیه به کنترل نگاه نمیشه در حالیکه این دو در کنار هم معنی پیدا می کنن . نه تنها حجاب.
     امام خمینی دید عمیقی داشتن وقتی توصیه کردند مردم رو به ساده زیستی مطمئناا کثر ما این مطالب رو در کتاب بینش دبیرستان خوندیم.
    و اینکه جنگ نرم هم یعنی همین. غربیها خیلی بهتر از ما این موارد رو فهمیدن و دارن از اون به نحو احسنبر ضد خود ما استفاده می کنن نگاه به پوشش ها بندازینک نگاه به بازیگران ما بندازین. نگاه به تبلیغات ما بندازین. پوشش هایی که هر سال مد میشن . رنگ ها و... . متاسفاه ما را به بند کشیدن و ماناخواسته برده یک سری فرصت طلب شدیم اما در خواب غفلتیم و فکر می کنیم با کلاس  و مدرن شدیم.  جنگ نرم  یعنی همین.  و از پوشش هم گذشته و  جامعه داره به برهنگی کشیده میشه.
     و مطلب دیگه متاسفانه اینه که   جای ارزش ها هم داره عوض میشه. مرد ها و پسران ما دارن به خود نمایی کشیده میشن. و نگاه های دختران ما هم روز به روز آلوده تر. اینها توطئه ایه که اگر به فکرش نباشیم بنیاد خانواده ای ما رو نابود خواهد کرد. مطلب دیگه اینکه یادمون باشه توصیه بانوان به حجاب   به معنی بیخیال شدن مرد هان یست. مرد ها نیز ملزم به رعایت پوشش مناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی هستند که متاسفانه این مورد هم داره به خاک سپرده میشهو شلوارهای لیه چسبیا فاق کوتاه .تی شرت های چسب . آرم ها و مارک های فرقه های خرافه و شیطان پرست مدل مو ها و.... .

    مراقب باشیم و یامون باشه  نگاه و همون نگاه اول به نامحرم می تونه سر منشا خیلی انحرافات دیگه باشه.
    یا علی مدد
     دوست دارم نظر کلیه دوستان رو در این مورد بدونم اگر مقدور بود.


    پاسخ:
    جیگر: من با حرفاتون کاملا موافقم...تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    خیلی باحال بود
    من چادری نیستم ولی دوسای چادری زیاد دارم واقعا همشون گلن.به داشتن همچین دوستایی افتخار میکنم
    پاسخ:
    جیگر: آفرین به شما

    فامیل دور : کلن چادری ها گلن
    سارا خانم درمورد چادری ها اینجوری نگید وقتی باهاشون دوست میشی نظرت عوض میشه من خودم تجربه کردم
    پاسخ:
    تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز.
    دیگه همون مونده پیاده رو ها زنونه مردونه شن با ارایش تو خیابون مخالفم ولی به خدا دختر ای چادری فکر می کنن دنیا مال خودشونه از دماغ فیل افدادن انگار
    پاسخ:
    تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز.
    ساره خانم حضرت زهرا چادری نبوده و اسم چادر در قران نیومده چادر سنت ایرانیه
    ادم وقتی میتونه با روسری حجابشو حفظ کنه دیگه چرا کارشو سخت کنه
    من هم چادر را دوست دارم از مطالب عالیییییییییییییی تون هم ممنون!
    سلام.......
    منم واقعا چادرم رو دوست دارم حتی تصور اینکه بدون اون بیرون برم واقعا من رو اذیت میکنه چون احساس میکنم اگه نباشه نمیتونم برم تو اجتماع اونم با این اوضاع خراب جامعه مون
    پاسخ:
    افرین بر شما

    خیلی خوشحالیم اگه این مطالبمون نتونسته کسی رو محجبه کنه حد اقل تونسته احساس محجبه ها رو به حجابشون قوی تر کنه
    من افتخار میکنم که این سایتو باز کردم
    پس منم :چادرم را دوست دارم
    اقا به خاطر این مطلب برا سایتتون نظر میذارم رو تبلیغا هم کلیک میکنم پولشم نوش جونتون البته امیدوارم شما مثل خیلی از ادمای این دوره زمونه از دین برای پول در اوردن و منافع شخصی استفاده نکنید سوئ تفاهم نشه ولی تو این دوره زمونه به هیچکس نمیشه اعتماد کرد اجرتون با خدا
    پاسخ:
    جیگر:
    بله حرف شما درست و متین
    یعنی میشه گفت حرف حق جواب نداره
    مرسی از لطفتون

    نمیدونم چی بگم..

    ولی خوشحالم که همچین سایتی پیدا کردم که نه تنها باعث شادیمون میشه

    خیلی هم از اعتقادات ما دفاع میکنه و براش مهمه.

    مرسی از همه تون.

    پاسخ:
    جیگر:

    خواهش وظیفه است
    سلام

    خوندش برام جذاب بود ،و بهترین پاسخ به اونایی که چادر رو هدف میگیرن همینه!چادرم را دوست دارم

    سربلند باشید
    پاسخ:
    سلام
    دقیقا همینطوره
    همیشه شاد باشید
     خیلی جالب بود
    ممنون
    پاسخ:
    با کلیک کردن روی تبلیغات جالب تر هم میشه
  • بنده خدای موفق
  • خواهش میکنم قابل توفانی رو نداشت
    پاسخ:
    خیلی هم خوب بود
    دس شما بی بلا
    خوشحالم که هر وقت میام اینجا هم دلم شاد میشه و هم میفهمم هنوزم کسایی هستن که ارزشها براشون ارزش باشه
    منم عاشق چادرمم
    برامم مهم نیست بقیه چی میگن اگه تو دانشگاه اذیت میشم اگه حرف میشنوم که عقب مونده اید و متحجر برام شیرینه چون میفهمم جلوی هرزگی هاشون گرفتم که انقدر حرص میخورن...
    حالا من هی بیام اینجا و رسم رفاقت به جا بیارم شما یه سر نزنید
    دیگه هم براتون آدرس وبمو نمیذارم!!!
    پاسخ:
    واقعا شرمنده من خودم به شخصه الان سر میزن
    ما بقی دوستان هم سر بزنید و از مطالب عالی ایشون استفاده کنید
  • بنده خدای موفق
  • آخی بیچاره مردای ضعیف قرص آهن بدین بهشون قوی شن خو خخخخخخخخخخخ
    *******************
    از لحاظ هنر مایه تاسف است که به آسانی بتوان به زنان دست یافت وخیلی بهتر است که وصال زن دشوار باشد بدون آن که غیر ممکن گردد (برتراند راسل)
    *********************
    عفت زن را توانا میسازد که با جستجوی بیشتری عاشق خود را برگزیند (ویل دورانت)
    ***************
    اصولا زن ،زیبا ،عفیف و دلپسند است.وجاهت توام با وقار وعفت به زن قدرتی میدهد که قویترین مردان را یارای مقاومت در برابر او نیست(ویکتور هوگو)
    ****************
    نامه چارلی چاپلین به دخترش: هیچکس و هیچ چیز در این دنیا یافت نمیشود
    که شایسته آن باشد که دختری ناخن پای خود را برایش عریان سازد برهنگی بیماری عصر ماست
    ***************
    نسل جوان اروپایی وآمریکایی هوس بازند من برای نسل آینده آمریکا بیمناکم (جان اف کندی رئیس جمهور سابق آمریکا)
    **********
    به خداقسم اگر میدانستم با هر بار که خونم ریخته میشود بی حجابی به آغوش حجاب میرود حاضر بودم هزاران هزار بار کشته شوم
    (شهیدیعقوب ابراهیم نژاد)
    **************
    نامه امام خمینی به همسرش: تصدقت شوم الهی قربانت بروم.در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوت قلبم گردیدمتذکر شما هستم. و صورت زیبایت در آیینه ی قلبم منقوش است.عزیزم خداوند شما را در پناه خودش حفظ کند .......در شهر زیبای بیروت حقیقتا جای شما خالی ست. صد حیف که محبوب عزیزم همراه نیست که این منظره عالی به دل بچسبد ...جای شما خیلی خیلی خالی است
    تصدقت،قربانت ،روح الله
    صحیفه نور ج1
    **************
    حجاب فقط چادر نیست اما در مملکت ما مسلمان از روی چادر شناخته میشود بس بهتر است چادر بپوشیم تا مسلمان شناخته شویم
    ***********
    خب این همه گفتم که بگم:من یکی عاشق چادرمم و با هیچی عوضش نمیکنم چون سند مسلمونیمه:)
    کسی مشکلی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    عالی بود
    خیلی ممنون بخاطر این همه اظلاعات خوب
    ممنون از اینکه این مطلبو گذاشتین خیلیم جالب بود ولی لطفا جواب بعضی سوالا رو ک ندارین ندین مثلا این اجی گلمون مهسا گفته بود ک چرا باید سر کنیم خب همونجور ک میدونین خیلیا هستین ک با یه مانتو هم اجازه نمیدن کسی چپ نگاش کنه ادم خرده شیشه داشته باشه چ پسر چ دختر از اول معلومه شما ک میگین مردا ضعیفن خیلی ها هستن ب خودشون اجازه نمیدن به ناموس مردم یه نگاه کنن ما سال اول دبیرستان یه معلم داشتیم خیلی خوشتیپ و خوشگل بود با اینکه پیر بود همیشه بهمون میگفت انسان خودش باید سعی کنه با هر پوششی که داره و هرشکل و ثیافیه ای ک هست حفظ کنه یکی از بچه ها پرسید اگه زن خودش بخواد چی؟؟؟جواب داد همونجوری ک یوسف خودشو از زلیخا مصون نگه داشت شما هم باید همونجوری خودتونو حفظ کنین شما هم لطفا جواب سوالایی رو که ندارین ندین و سطح سایتو با این کارا پایین نیارین همونطوری که خیلی از مردا نمیتونن خودشونو حفظ کنن خیلی از زنا هم نمیتونن اصلا هم بستگی به جنسیت طرف نداره فقط انسان باید سعی کنه هرجوری هست خودشو حفظ کنه شما هم اگه میشه دیگه مرجع تقیلید نشین و جواب سوالایی رو که نمیدونین ندین.لطفا هم این نظرمو نشون بدین 
    با تشکر
    پاسخ:
    چشم
    خیلی ممنون

    من با چادر سر کردن مخالف نیستم...ب نفع خود ماهاست ولی چرا ما ها باید خودمونو بپوشنیم؟چرا اونا نباید چشاشونو بگیرن؟

    پاسخ:
    از بس ضعیفن این مردا

    حقیقته

    بسم رب الشهدا و الصدیقین

    خدایا شکرت بخاگر همه چیز بخاگر سلامتی،زندگی،آزادی اندیشه که همون دینه،بینش،راهنماهای باحالت،اماما،پیامبرا،وجود امام خمینی ره و رهبر حالامون امام خامنه ای..........................

    خواهرا و برادرا ی محترم اول سلام و دوم ازتون کمال یعنی کلی تشکر میکنم که هم برای حجاب و چادر ارزش قائلید هم ازش دفاع کردید ومیکنید و سوما باید توجه داشت که دشمن فقت روی حجاب کار نمیکنه ما بعنوان1مسلمون ایرانی باید دینمونو قوی تر کنیم وبیشتر هواشو داشته باشیم اونا بوسیله راه انداختن ماهواره و فیس بوک روی ضمیر ناخود اگاه جووناو نوجوونایی مث ما کار میکننااااااااااااااااااااابهرحال واقعا متشکرم

    نخسته 

    پاسخ:
    سلام
    ما هم خدا رو شاکریم که چنین بازدید کنند های با اندیشه و متفکری داریم
    خیلی ممنون
    انشالله خداوند به همه ی جوون ها کمک کنه

    با تشکر از دوست و همکار گرامی آقای ساروی ریکا
    ازتون تشکرمیکنم که به حجاب وچادر اهمییت میدید...

    خسته نباشید
    پاسخ:
    وظیفه ی ماست
    سوای همه این دلایل بعضی وقتابا خودم فکر می کنم که چرا چادر می پوشم؟
    خوب که فکر می کنم به این نتیجه می رسم:
    که این چادر حضرت زهراست!لیاقت پوشیدنش رو به هرکسی نمی دن....
    پاسخ:
    واقعا همین طوره
    سایت باحالی دارین...مرسی
    پاسخ:
    خواهش میشه
    مرسی از شما بخاطر کلیک روی تبلیغات
    ممنون اقاحافظ ههههههههه
    منم چادرم رو دوست دارم خییییییییییلییییییییییی زیاد

    روز به روزم بیشتر عاشقش می شم

    ممنون از سایت خیلی خوبتون

    ممنون که به حجاب اهمیت می دید

    ممنون که مخالف تمسخر اقوام ایرانی هستید

    ممنون که موجبات خنده ی حلال رو فراهم می کنید

    ممنون که تو ایام شهادت بزرگان ، مطالب رو نشون نمی دید

    اینا همش مونده بود تو دلم یه هو گفتم جای چند تا نظر بشمرید

    :d
    پاسخ:
    خیلی ممنون از نظرتون
    ولی تند تند نظر بدین و
    همیشه نظر بدین
    تازه اینا همش ضمن کلیک کردن روی تبلیغاته
    نه
    ولی واقعا ما وظیغه مون رو انجام میدیم
    منم چادرم دوس دارم 
    خیلی هم خوشم نمیاد از این استدلالی که میگن ما گرمای چادرو تحمل میکنیم که آتش جهنم نکشیم به نظرم چادر خیلی خیلی بالاتر از اینه
    خدایا شکر که هنوز انسان هایی پیدا میشن که به انسانیت هم ازرش قائل هستن.

    تبارک الله!

    احسنتم

    آفرین

    راستی یه چیزی

    چند روز پیش گفتم که نحوه درخواستتون برای کلیک کاربرا روی تبلیغات درست نیست؛ گفتین که خودم راهکار بدم، من ولی در زمینه تبلیغات اینترنتی تجربه ای ندارم

    ولی حتما به این سایت یه سری بزنین

    mehrimah.ir

    میتونین اونجا سوالتون رو طرح کنین و جوابش رو بگیرین از بهترین متخصصای ایرانی دنیا!

    شوخی نمیکنم

    این یه سایت هست برای همه ایرانی ها ولی تمرکزش رو متخصصین و دانشمندای ایرانی سراسر دنیاست

    میتونین با اسم و عکس اصلی خودتون عضو بشین ولی اگه دوست نداشتین میتونین سوالتون رو مطرح کنین و جوابتون رو بگیرین

    درآمدی اگه کسب کردین بعدا نصف نصف ها:))))

    این تیکه آخر یعنی تبلیغ اون سایت رو خواهشا حذف کنید.

    موفق باشید

    ممنون

    پاسخ:
    خیلی ممنون
    واقعا از شما ممنونیم
    مرسی از این همه اهمیتی که به حجاب میدین بسیار تشکر میکنم 

    پاسخ:
    وظیفس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">