مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

سلام به همه ی برو بچه های گل توفانی

این پست نظراتش بدون تایید نمایش داده میشه

همه بیایید و در مورد سال گذشته ، آرزو های امسال  ، ... ، و حتی موقعیت های طنزی که براتون تو عید پیش اومده  رو بنویسید

-=--=--=--=-=-=-=-=-=--=-http://2funny.ir/-=-=-=-=-=--=-=--=---=-=

*بهترین مطلب ها تو پست های آینده منتشر میشه*

نظرات  (۱۲)

تشکر فراوان

مرسی از لطفتون
امیدوارم براتون مفید باشم :)
پاسخ:
حتما همین طوره
خوبی برادرم؟!!!

دارم بهت میگم اینترنتم قطع بود باز میگی کجا بودم؟!!!  :دی


آی آی آی آی بسوزد...بشوز پدر.....  :دی
سلام سلام به آقا سید و حسین آقا

خوب هستید؟
شرمنده این مدت اینترنتم قطع بود سایتتون نمیومدم

میدونم دلتون تنگیده بود من نبودم هی نظر بدم و لایک بزنم :دی

خلاصه شرمنده دیگه نت نداشتم :)
پاسخ:
اره آبجی کجا بودی ؟
من آرزو ها دارم همی
به به به به!
آرزو دارم که اول این بهار زود بگذره یک به خاطر آلرژی فصلی و دو به خاطر درس ها نمیدونم چرا ولی هر سال دوست داشتم زود برم مدرسه ولی انگار دیگه حسش نیست!
دوم اینکه یه پولی بیاد دستمون!
همین!
پاسخ:
انشالله یه پولی بیاد دست هممون:)))
آرزو دارم آدم شم.....
پاسخ:
انشالله با هم...

اره داداش

ایشالله برای مدیریت دولتی امتحان میدم

شمام ایشالله به هدفتون برسین

پاسخ:
خدا از دهنت بشنوه:)

همه سالی بس خوب داشته باشین

اللهم عجل لولیک الفرج

دعا کنین منم ارشد قبول شم

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
ارشد کنکور می خوایین بدین؟
چه رشته ای؟
منم امسال کنکور ارشد دارم
انشالله که قبول میشید
اما بدون شوخی
آرزوی من اینه که امسال آقامون امام زمان (عج) بیاد 
دیگه خسته شدم از انتظار
پاسخ:
الهی امین
میبینم که وقتی من نیستم سر جمع هر پست 5 تا نظرم نداره (:
سلام اینجانب آمدم 
اومااااااا
هنوزم با این حسین بیشور قهرماااااااا گفته باشم 
در ضمن آدم باشید فاطمیه طنز نزارید
منم یه آرزو دارم هر چند میدونم برآورده نمیشه اما میگم 
منم آرزو دارم حسین آدم بشه 
نخندین خب اینم یکی از آرزو ها ی منه خب هر چند هیچ وقت برآورده نمیشه):
پاسخ:
سید قدیم پسر خاله امروز:
سلام
واقعا از شما عذر خواهی میکنم به اطلاعتون هم برسونم که حسین قدیم و فامیل دور امروز و کلی هم دعوا کردم و تنبه اش کردم
خیلی ممنون که متذکر شدید ایام فاطمیه رو در اون ایام وبسایت تعطیل بود
ارزوتون هم تا اخر عید براورده میشه
شــــــــــــاد باشید و سلامت:)
  • امیررضا عباسی
  • سلام من آپم
    منتظر حضورتون و نظرتون هستم
    لطفا نظر فراموش نشه
    ممنون
    منتظرم
    پاسخ:
    خیلی ممنون خبر دادید
    به روی چشم سر میزنیم
  • بنده خدای موفق
  • آه ما امروز اومدیم تهران ....غمگین ترین لحظه وقتی بود که خبر مرگش روشنیدم
    .
    .
    .
    خدا ماهی عید رو بیامرزه
    ...
    آقا آرزوی من اینه که عروسی داداشم هرچی زودتر برگزار شه من برم اتاقشو غارت کنم به خدا در حصرت کمد دیواری های اتاقشم :-(

    بزرگترین آرزوم اینه که داداشم برا اولین بار بگه بیا تکلیف عیدت با من


    آااااااااااااااااه

    پاسخ:
    خدا بیامرزتشون
    اینقدر گشنگی و تشنگی کشیده تا فوت کرده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی