مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

دلت شکست،مارو هم دعا کن!!!

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۰۰ ب.ظ

بعـضـــیا لیاقت منــو ندارن … |:

.
.
.
.
.
.
خو ,,, اونایی که دارن پـــــــــــــس کدوم گورین …؟؟؟

دارم حـــیف میشم میفهمیــــــــــــــــــد ؟|:

 

***

تابستون امسال تا میتونین خربزه و هندونه و ... بخورین ، تخمه هاشو نگردارین واسه آجیل سال بعد !!
والاااااااا :|

 

***

نگاهت چون عقاب، دلت چون دریا، دستانت چون آتش گرم . .

ای بابا، هیچ چیزت مثل آدما نیست:D

 

***

یه ضرب المثل قدیمی چینی هستکه خیلی قدیمیه کسی به اون صورت یادش نیست حتی خود چینی هام فراموشش کردن چه برسه به من که واستون بگم اما خیلی اموزنده بوده !

 

***

میگن تو بهشت سر کلاس استاد هی میگه خسته نباشید
دانشجوها میگن خسته نیستیم بقیه درسو بگو دیگه …!

 

***

اگه یه موقع از جلوی خشکبار فروشی رد شدی،چشمت به پسته افتاد

دلت شکست،مارو هم دعا کن!!!

 

***

 

داشتیم فیلم هندی میدیدیم
سلمان خان با یه کلاش یه گردان زرهی رونابود کرد !
گفتم بابا ایناخالی بندیـــه!
بابام برگشت گفت خالی بندی اینه که راننده سیگار میکشه ، تو بوی سیگار میـدی !
هیچی دیگه ضایع شدیم نشستیم ادامه فیلم رو نیگا کردیم:|

 

***

 

 

 

 

 

 

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۶)

کوفت و باشه
باز تو زبونت از فعالیت افتاااااااااااد
مگه نمیگی اینجا مدریریته فعاله پس باید زود تآ یید کنید
ولی مثل اینکه حسین تو خیلی دوس داری من نظر ندمااااااا  ):
ولی نگران نباش داداشی نظرایی که در جهت ضایع کردنه تو هستش همچنان ادامه داره (:
من تورو ضایع نکنم کیو ضایع کنم آخه
پاسخ:
باش
سلام علیک
احوالات دوستان؟
خوبید خوشید سلامتیت؟
چی کار می کنید با پست گذاشتن؟:دی

عکسی که گذاشتین واقعا عالی بود
مجذوبش شدم اساسی
تشکر عزیزان:)
پاسخ:
خوبه، میگذره  الحمدالله
هدف ما انتخاب بهترین ها برای مخاطب فهمیدست
چون دیر تآیید میکنین
پاسخ:
خیلی عرض میخواییم ها
برا ما هم خدایی نکرده کار پیش میاد
دیگه نظر نمیدم قهرم ):
داداشای بد ):
پاسخ:
چرا؟
ولی هر جور راحتی
  • ندا رادمهر
  • یعنی من عاشق این باباهایی هستم ک حال میگیرن اساسی....
    --اولیه هم خخخخخ جالب بود.
    پاسخ:
    منم همینطور
    قابل نداشت
    همیشه شاد باشی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">