مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

بازی دهه 70 vs بازی دهه 80 -....خخح ببینید

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

بازی دهه 70 vs بازی دهه 80 -....خخح ببینید

خخخخخخخه
خیلی خنده داره 
عالیییع

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ
  • فاطمه حکیمی

نظرات  (۱۰)

من که اشکام همینطور داره میریزه.  با اون همه کمبود چقد همه باصفا بودن؟ عشقها رو یادتونه؟ خداییش تعصب و غیرت پسرها رو یادتونه؟ به ندرت پیدا میشد پسری بیشتر از یه دوست دختر داشته باشه. لااقل ازین نظر ما از نسلهای بعدی خاطرات قشنگتری داریم.
پاسخ:
کلاه قرمزی:) آقا اینا کجا مال دهه پنجاهه !!!!!!
پس چرا من یادمه!!!!!!!!!!!!!!!
عالی بود 
اینکه بین دهه 50 و 60 مشترکند علتش اینه که اون زمان زیاد به فکر تغییر و تحول تو ی کارهای فرهنگی نبودن و مشکل مملکت جنگ بود . اگه الان این همه سرعت در تغییرات را می بیند باید بگیم خدا پدر این دفتر های طرح خارجی را بیامرزه وگرنه دهه 90 هم باز از همین دفتر کتابها وغیره استفاده میگردن
سلام به همه دهه 50 و دهه شصتیا 
خدایش ما دهه پنجاهیا نسل سوخته ایم پلی بین نسل قدیم و جدید.زمان تولدمون با انقلاب شروع شد بعدش هم جنگ 8 ساله بعدش هم تحریم .نه ارتباطات درستی نه برنامه تلویزیون درستی نه این همه امکانات.نسل حالا با وجود این همه امکانات بازم مینالند .خدایا شکرت
سارا جون شما نسله بی هویت دهه 60 ماروکشتین با اینهمه ادعایه بزرگی وخاطراته نداشته!!!! شما هم سنتون از ما بیشتر باشه اینجوری که ادعاتون میشه هم کله خاطراته ما دهه پنجاهیها ماله شما باشه به نظرم دهه60درشکه سواری تو تهران روهم یادش باشه !!!! شاید جنگه جهانیرو هم یادتون باشه کسی چه میدونه!!!!!
سارا جون  شما دهه شصتیها ماروکشتین با اینهمه ادعایه خاطراته نداشته وادعایه بزرگ بودنتون!!!! ما دهه 50 عقب کشیدیم شما هم از ما بزرگتر باشین هم خاطراته بیشتری داشته باشین!!!! فکر کنم زمانه شاه رو یادتون باشه درسته؟!!!!!
من دهه هفتادیم ولی خیلی از این ها رو دیدم!!!
عاشق اون بادکنک شانسی ها بودم!
سلام
جالب بود اما نوشته دهه پنجاه!!!  اما اینارو من که دهه شصتی ام هم یادمه! حتی بعضیاشو یادمه که زمان ما تازه اومده بود و قبلا نبود!!
خداییش خیلی حال کردم....

دمتون گرم
پاسخ:
جیگر:تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
 البته نوشتین دهه 50 ولی من که همش و یادمه . یا خودم داشتم یا برادرم.
پاسخ:
دختر همسایه:
خوب منم خیلیش رو یادمه چون از گذشته مونده.
 من هنوز از اون دفتر صورتی دارم :) ... خاطرات خیلییییییییییی خوبن.همین که میتونن ادم و چند لحظه  از این دنیا دور کنن خیلی خوبه....
پاسخ:
دختر همسایه:
مرسی سر زدیدتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">