مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

دهه شصتی ها

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ
نسل ما یعنی... خاله بازی با چادرای مامانامون تو کوچه. یعنی بیدار شدن با بوی نفت بخاری نفتی. یعنی بوی نون پنیر و نارنگی تو کیف. یعنی فوتبال دستی. یعنی مانتو خفاشی با اپول. یعنی توپ دولایه رنگی پلاستیکی. یعنی صف نون ...
 

آقای سکسکه رو کی یادشه ؟!

خاطرات دهه شصتی ها (2)


یادش بخیر .....چقدر ساده بودیم نسبت به الانیا ....

خاطرات دهه شصتی ها (2)


کیا کارتون اژدهاسواران رو یادشونه؟

خاطرات دهه شصتی ها (2)

فقط یه دهه شصتی که می دونه این چیه !

خاطرات دهه شصتی ها (2)


یادش بخیر
همه یکی یدونه از این جامدادی ها داشتیم

خاطرات دهه شصتی ها (2)

خوشا به حالت ای روستایی
چه شاد و خرم چه باصفایی ...

اینووووو کی یادشه ه ه

خاطرات دهه شصتی ها (2)

از کی بپرسم؟

خاطرات دهه شصتی ها (2)

باورتون میشه این پول تو جیبی یه هفته دهه شصتی ها بود ؟

خاطرات دهه شصتی ها (2)

وقتی خطها کامل به هم وصل شد احساس کردم بزرگترین نقاش جهانم.

خاطرات دهه شصتی ها (2)

کیا از این دفتر نقاشی ها داشتن؟ 
عاشقه اون برگ نازکهاش بودم که می شد راحت کپی زد باهاشون

خاطرات دهه شصتی ها (2)

کیا ورقای کتابشون رو اینطوری میکردن؟

خاطرات دهه شصتی ها (2)


اینو کیا یادشونه؟

می رفت لایه چرخه خیاطی

خاطرات دهه شصتی ها (2)

چقدر من با این تیتراژ بالا پایین می پریدم از خوشحالی...

خاطرات دهه شصتی ها (2)

 

یادش بخیر سه نفری میشستیم رو نیمکت کلاس و وقتی معلم میخواست دیکته بگه نفر وسطی میرفت زیر میز..

خاطرات دهه شصتی ها (2)

گنجیشگک اشی مشی بارون میاد خیس میشی برف میاد گوله میشی چه دورانی بود ... هی روزگار

خاطرات دهه شصتی ها (2)





























نسل ما یعنی یعنی بوی نم خاک بعد بارون تو کوچه خاکی...یعنی ویدئو قاچاق...یعنی آتاری و میکرو... یعنی سیگار زر... یعنی انباری و بوی سرکه... یعنی شکر، روغن ،قند کوپنی... یعنی فخر فروختن با کتونی میخی... یعنی قاق بودن تو بیخ دیواری... یعنی ته کلاس و تقسیم لواشک... یعنی سیاه چال... یعنی کارت صدآفرین... یعنی حسرت یک دقیقه خواب بیشتر تو زمستون... یعنی ادکلن کبرا و ویوا... یعنی لاک قرمز و قند! تلویزیون سیاه و سفید... یعنی بستنی کیم دوقلو... یعنی آدامس خروس نشان... بوی آش و کشک تو یه روز بارونی... یعنی کیسه و سفیدآب... یعنی علاالدین و سیب زمینی... یعنی کوبلن و کاموا... یعنی بوی ماهی دودی... یعنی کارت بازی با دمپایی... یعنی کپسول بوتان و پرسی... یعنی جوجه رنگی... یعنی چشم کبود و مامان دوستت دم در... یعنی نوار کاست... سیاوش شمس و داریوش... آلبالو خشکه رو پشت بوم... یعنی بوی نفتالین لای رختخواب... یعنی پرش از روی رختخواب ها و سقوط آزاد با اونا... یعنی تک درخت ته کوچه... یعنی خریدن لبو و لواشک از سر کوچه ی مدرسه... یعنی خوردن ساندویچ کثافتی اونم با ولع ... یعنی سوختگی نارنجی رنگ بلوز کاموایی... یعنی ساختن آدم برفی با لگن حموم... یعنی بوی نم زیرزمین... یعنی نیمکت سه نفره... یعنی چوبین و برانکا... یعنی تیله بازی... یعنی اشکنه... یعنی خرپلیس... عاشق شدن از پس پرده ی حیا و شرم... یعنی نامه پسر همسایه... نسل ما یعنی من... یعنی تو... یعنی ما...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ
  • فاطمه حکیمی

نظرات  (۱۴)

  • دلداده حق
  • سلامممممممممم دلم ترکید
    ای خدا چه روزایی بود چقدر همه با هم خوب بودیم و چقدر رابطه ها نزدیک بود
    دلم میخواد برگردم به همون روزای خوشکل یادش بخیر یادش بخیر

     سلام خیلی عالی بود من رو به دوران قبل برگردوند ممنون
    پاسخ:
    جیگر: خواهش میشه
  • پسر آسمونی
  • منم دهه هفتادیم اما اینا رو یادمه
    دمت گرم کلی خاطر زنده کردی....
    خسته نباشی
    پاسخ:
    کلاه قرمزی:) متشکرم
    ایول بابا تو دیگه کی هستی این عکسارو از کجا پیدا کردی بابا دمت گرم



    عاغا من دهه هفتادیم اینا رو هم یادمه

    خصوصا اونی ک نوشتی "" فقط یه دهه شصتی که می دونه این چیه ! "" 
    تازه باش بازیم کردم
    بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
    پاسخ:
    جیگر: بععععله خوب بعضی چیزا مشترک بوده دیگه
    سلااام خیلی زیبا بود مرسی من دهه هفتادی هستم ولی همه ی اینارو یادمه ....یادش بخیر....عاشق جامدادیم بودم....
    پاسخ:
    جیگر:‌تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    بابا دنیا خانم راست میگه مال دهه هشتادیا هم بزار دیگه

     یاد ایام به خیر ...
    پاسخ:
    دختر همسایه:
    ما که ایاممون این روزاستتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    سلام واقعا قشنگ بود مخصوصا سیب خنده من عاشقش بودم خیلی قشنگ بود
    ممنون

    پاسخ:
    دختر همسایه:
    خواهش میکنم.
     په بگو چرا اول دهه هفتادیا رو گزاشتی
    پاسخ:
    دختر همسایه:
    دارم دنبال دهه چهلی ها هم میگردم
    دختر همسایه یه مطلب دهه هشتادی هم بزارید تا همه بفهمن این دهه هشتادیا تو چه ارامشی بزرگ شدن نسبت به ماها
    پاسخ:
    دختر همسایه:
    خوب آخه...............
    خودم دهه هشتادیمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
    سلام
    زیبا بود؛ راحت تونستین چشمامو بارونی کنین...؛
    دلم تنگ شده...؛
    پاسخ:
    دختر همسایه:
    امیدوارم همیشه لباتون خندون باشه

    بسه دیگه،اشکمودراوردی....

    پاسخ:
    دختر همسایه:
    ببخشید اگه این کارو کردم.
    مرسی سر زدید.
  • یه بنده خدا از خاکریز شهادت
  • سلام. روزتون مبارک. من دهه هفتادی هستم ولی خیلی از چیزایی که نشون دادیدو خودم داشتم.مثلا اون بازیه رو تا مرحله آخرش بردم.کارتون خیلی جالب بود
    پاسخ:
    دختر همسایه:
    مرسی
    ما پست دهه هفتادی ها هم داشتیم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">