مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

دوربین عکاسی

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۲۱ ق.ظ

اومدم یه آدم خیلی خوشتیپ رو بغل کنم ، خوردم به آیینه !
شانس اوردم نشکست ! :|
یعنی همچین آدم خوشتیپی ام من...........

***


اونقدر که ایران عکاس داره ژاپن دوربین تولید نکرده....!!!!

به فانتزیام قسم....:||||||||||||||

***

بعد از سالها گشتن و نیافتن نیمه گمشده به این نتیجه رسیدم که خدا منو کامل خلق کرده نیمه میمه هم ندارم

***


همسایمون زنگ زده آتش نشانی که آقا توی انباری خونه ی ما یه مار هست.
اون بدبختا اومدن همه چیو زیر و رو کردن وسایلو انداختن بیرون آخر سر هیچی پیدا نکردن ...
بهش میگم آقای فلانی مطمئنی مار دیدی ؟
میگه : نه بابا میخواستم انباری رو خالی کنم دست تنها بودم حوصله هم نداشتم ….

***


یکی از فانتزیام اینه :
یه تور برا 5شنبه جمعه ها به مقصد افق راه بندازم
هر 5شنبه مشتریامو ببرم تو افق محوشون کنم:D

***

کی گفته یه دست صدا نداره؟!! بشکن بزن اونوقت میبینی یه دست هم صدا داره..:D

***

از بچگی دوست داشتم رو پل صراط پوست موز بندازم
***
میوه ها
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۲۱ ق.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۱)

سلام سید میگم نصفه شبی تو خواب نداری اومدی تو وب مردم مزاحمت ایجاد میکنی؟؟؟(شوخی بود هر وخ خواسی بیا)
پاسخ:
سلام
:)))))
ینی هر وخت خواسم؟:)))
چه خوووووووووووب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">