مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

دوست فابریک" یعنی چی دقیقا!!

جمعه, ۸ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۱۵ ق.ظ

من هنوزم نگرفتم اینکه  میگن "دوست فابریک" یعنی چی دقیقا!!
مثلا تازه بازش کردی ، قفل داره ؟
بسته است ؟
پلمپه؟
روش نایلونه؟
ضمانت داره ؟
شکستنیه ؟
خوردنیه ؟
لرزش گیر داره ؟ ضربه گیر چطور؟
اوریجیناله؟
خوب چیه به منم بگید دیگه بغرعان دارم دیوونه میشـــم!!


***


افتخارات پسرا :

۱-درس خوندم لیسانس گرفتم

۲-خدمت رفتم

۳-کار پیدا کردم

۴-ماشین خریدم

۵-خونه خریدم

۶-ازدواج کردم

۷-بچه دار شدم

---------------------------------

افتخارات دخترا :

۱-دماغمو عمل کردم

۲-دوبی رفتم

۳-پسره با بنز از جلوم رد شد بوق زد

۴-یه گونی لوازم آرایش دارم

۵-با یه پسر پولدار دوست شدم

۶-دوست پسر من از دوست پسر فلانی خوشگلتره

۷-همه وسایلم صورتیه

:)))


***


ﺍﺯ ﺳﺮﯼ ﺍﻣﺮ ﺑﻪ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻭ ﻧﻬﯽ ﺍﺯ ﻣﻨﮑﺮِ

ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎ...

ﮔﻮﻩ ﺑﺨﻮﺭ:ﺍﻣﺮ ﺑﻪ ﻣﻌﺮﻭﻑ!
ﮔﻮﻩ ﻧﺨﻮﺭ:ﻧﻬﯽ ﺍﺯ ﻣﻨﮑﺮ|: |: !
ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻫﻢ ﺳﺎﺯﻧﺪﻩ


***


ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﮔﺮﺍﻣﯽ ﺑﻪ ﻟﺤﻈﺎﺕ ﻣﻠﮑﻮﺗﯽ
” ﻏﻠﻂ ﮐﺮﺩﻡ ﺍﺯ ﺗﺮﻡ ﺑﻌﺪ ﻣﯿﺨﻮﻧﻢ ”
ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﯿﺸﻮﯾﻢ !!


***


اصلا شور و شعف خاصی توی جمله “دیدی گفتم” وجود داره !

لامصب یه جور احساس دانایی خفن به آدم دست میده اون لحظه !



***


و اینک خودروی ملی....


  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • جمعه, ۸ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۱۵ ق.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">