مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

دوس دختر آرمین 2fm

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱ ب.ظ
سه چیز در دنیا هیچوقت تموم نمیشه
.
.
.
.
.
1-خیانت دوس دختر آرمین 2fm

2-عکس انداختن امیر تتلو با رکابی!

3- حریم سلطان! !

***

من حداقل 14حقیقت رو راجع به شما میدونم
1.الان بیداری
2.گوشیت روشنه
3.یه انسان هستی
4.داری اس ام اس منو میخونی
5.تو نمیتونی وقتی زبونت بیرونه بگی ژ
7.الان داری امتحان میکنی
8.الان خندت گرفت
9.اصلا ندیدی که عدد6رو جا انداختم
10.الان برگشتی چک کنی ببینی جا انداختم یا نه
11.الان باز خندیدی
12.نمیدونی که من یه عدد رو هم چندبار نوشتم
13.الان چک کردی ببینی کدومه
14.پیداش نکردی داری فحش میدی!

***

قاضی :خب خانم شما برای دفاع از خودتون چی دارید بگید؟
زن :بچه از شکم من اومده بیرون پس باید پیش من بمونه!
مرد :آقای قاضی وقتی شما یه سکه میندازید تو دستگاه یه نوشابه میگیرید نوشابه مال شماس یا مال دستگاه؟
قاضی : تا حالا اینقد قانع نشده بودم ...بچه با پدرش میمونه، ختم جلسه

***

ﺧلاصه ﻫﺮﮐﺎﺭ ﺗﻮﻧﺴﺘﯿﺪ ﺑﮑﻨﯿﺪ ﺗﺎ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﭘﯿﺮ ﺑﺸﯿﺪ
.
.
.
.
.
.
.
ﺧﺎﻧﻪ ﺳﺎﻟﻤﻨﺪﺍﻥ ﻫﻨﻮﺯ ﻣﺨﺘﻠﻄﻪ. ..طرح تفکیک جنسیتی هنوز اجرا نشده !؟!
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۱)

خیانت دوس دخترای ارمینو خوب اومدی لایک داری خخخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">