مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

دیدی درد نداشت؟

پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

دیدی دردنداشت؟
.
.
.
.
.
.
.
جمله نوستالژیک پدرو مادرها بعدآمپول زدن به بچه هاشون درحالی که بچه داره خون گریه میکنه :)))))
یعنی آدم دوست داشت جف پا بره .....بعد این حرفشون!

***

بچه که بودم،زنگ زدم 118 فوت کردم!
بعد خانومه گفت:تلفن شما کنترل میشه
بیب،بیب بیب بیب ...
داشتم سکته میزدم
سریع قطع کردم
سیم تلفنم کشیدم
رفتم بیرون
درم قفل کردم
فقط کم مونده بود از کشور خارج بشم:D

***

دخدره متولده 1378 استاتوس گذاشته ” اگر مرا نمیخواهی به من بگو منو در این بلاتکلیفی رها نکن … ”
بعد من همسن این بودم تنها بلا تکلیفیم این بود سرِ دسشویی کدوم وری بشینمl:

***

اعتراف میکنم وقتی بچه بودم فک میکردم ماکارونی رو هم مثل برنج میکارن :|
خو چیه مگه، بچه بودم دیگه ، اما الان میدونم که درخت داره.(:

***

اگه گفتید گاج مخففه چیه ؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
گاگولا اینجا جمعن:D

***

خدایی منطقی حرف نمیزنه (:

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۳)

سلام . متولد 78 . 15 سالشه  حالیشه دیگه
پاسخ:
ببعی:) موافقم
تکـــــــــــــــــــــــه نوشتهات تــــــــــــک

قشنگ بود مثل همیشه...
دوست داشتی گاهی به منم سر بزن(چشمک)
پاسخ:
چش
اولین پسته منه (:
دس وجیغ و هوراااااااااااااااااااااااااااااااا (:
پاسخ:
هورااااااااااااا:)!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">