مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

راهنمای استفاده از چت روم

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۸ ب.ظ

سلام

یه امکان جدید برای سایت در نظر گرفتیم که امید واریم مورد پسند شما واقع بشه

و موجبات تفریحات سالم هرچه بیشتر رو برای شما فراهم کنه

اگه به اون گوشه پایین سمت راست دقت کنید یه چیزی مثل تصویر زیر رو خواهید دید

رو اون که کلیک کنید

یه چیز دیگه مثل عکس زیر میاد

اینجا اگه رو جایی که فلش نشون داده کلیک کنید اینو میبینین

حالا اگه دوباره جایی که فلش نشون داده رو بزنین

این میاد

حالا اینجاست که باید یه اسم وارد کنین

ترجیحا اسمی رو بزنید که همیشه باهاش تو سایت نظر میذارید

در ضمن این کار یک بار برای همیشه اس

دیگه میتونید از چت روم ها در صورت فعال بودن لذت ببرید

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۸ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۴)

هانیه خانوم میشه مدرک حرفتون رو ارایه کنید؟تا جایی که من میدونم 4یا5نفر از علما فیسبوک رو حرام اعلام کرده بودن
راستی جناب فامیل این چه تبلیغاتیه اخیرا تو سایت نشون داده میشه؟چرا تبلیغات ناجور پخش میشه؟
پاسخ:
جیگر: ببخشید دیگه فامیل دوره تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

تبلیغا کلیکیه
و بصورت تصادفی نمایش داده میشه  دست ما نیس
سلام
من قبلا تو یه چتی بودم که مذهبی بود و بعد یه مدت تعطیل شد چون طبق نظر مراجع تقلید هر نوع چتی حرومه
فقط خواستم تذکر بدم امیدوارم ناراحت نشده باشین
پاسخ:
بله 
فکنم واس من یه موشکلی پیش اومده سه بار تا الان صفرو بستمو باز کردم نیس باز باید با یه چی دیگه امتحان کنم! حالتون چطوره گل دختر خوبین شوما!بروبچ توفانی چطورن جیگررم شوما چطوری خوبی!؟
سلام به دوستای گلم چطولین خوفین ببخشید یه چن وختی نتونستم بیام نتمو دارم عوض. میکنم میخوام پر سرعتش کنم واس همین یه کم طول کشید واما در مورد این امکان جدید سایت باید بگم واقعن فکر خوبیه ولی من نمیدونم چرا هر چی میگردم نیس که نیس! o_O
پاسخ:
دختر همسایه:
خوب شد اومدی.
پایین صفحه دست راست!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">