مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

رشته ورزشی مورد علاقم

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ق.ظ

من به شخصه رشته ورزشی مورد علاقم کشتی گرفتن با بازیکن والیبال ساحلی زنانه شما چطور.......؟ :)

 ***

 

عکاس سرکلاس درس اومده بود تا از بچه‌هاى کلاس عکس یادگارى بگیره،
معلم هم داشت همه بچه‌ها را تشویق می‌کرد که دور هم جمع بشن
معلم گفت: ببینید چقدر قشنگه که سال‌ها بعد وقتى همه ‌تون بزرگ شدید
به این عکس نگاه کنید و بگید:
این احمده ،الان دکتره ، یااون مهرداده ، الان وکیله
یکى از بچه‌ها ازته کلاس گفت : اینم آقا معلمه، الان مـــــــــــــرده ! :lol:

 

 ***

 

این دانشجو نماهایی که هفته دیگه هم میخوان برن سر کلاس یادشون نره پیک شادیشونم بگیرن !:|

 

 ***

 

 داداش30ساله ام میزنه شبکه پویا,بابام میگه بزن2کلاه قرمزی

کلا خانوادگی کودک درون هنوز بیداره

 

 ***

 

دستمو بریدم رو لباسم یه لکه خون ریخته ، شستمش پاک نشده …
به مامانم میگم خون با چی پاک میشه ؟
از اون اتاق داد زد :
.

.
خون فقط با خون پاک میشه !
من :|
فیلم هندی :|
سازمان خون :|
شاهرخ خان :|
آمیتا چاخان
.

 

 

 ***

 

آقا این حقوق بشر رو پس کی میخوان واریز کنن به حساب ها...............؟

 

 ***

 

 

 

 

 

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۶)

بسی خندیدم عااالی بود دمت گرم
  • ندا رادمهر
  • بس ک لنگه همید...ههههه
    الهی آه دخترا بگیرتتون...

    قراره خاطرات زیباشو برای دوستتون آقا سید بنویسم
    یکیشم نوشتم وقت کردید بخونید بسی بخندید.
    شب خوش
    پاسخ:
    :))))

    بعله خوندم خیلی جالب بود


    شب شما هم بخیر
  • ندا رادمهر
  • ببخشید حواسم نبود از این به بعد خودم ویرایش میکنم....نیشخند

    نکن این کارو آقا نکن
    داداش سه نقطه منم تصمیم گرفته شنبه شخصا بره تا این دخترای بیچاره کلاسشون غبت بخورن این بخنده!!!!!
    پاسخ:
    دست شما درد نکنه(بابت ویرایشش)


    --------------------------------------------
    پس با این حساب سلام ویژه من و به برادر گرامی برسونید
    تفکرشون خیلی جالب و شایسته ی تقدیره
    تا الان از این زاویه به موضوع نگاه نکرده بودم
    با این اوصاف قطعا میرم
  • ندا رادمهر
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    آدم این روزا میترسه بمیره
    میترسم بمیرم پس فردا ***** **** بیاد
    ننمو بغل کنه...
    والله به خدا!!!!!!!!
    -----------
    این دانشجونماها عالی اومدید من ک ب شخصه همه رو تهدیدکردم
    بچه ها کلاس نمیان فقط موندم به دهن سرویسی بعد عیدش میچربه یانه!!!!!!
    پاسخ:
    شرمنده نظر و ویرایش کردم
    اخه فیلترمون میکنند
    یه بار تا مرز فیلترینگ هم رفتیم و برگشتیم
    ------------------------------
    من خودم شاید برم
    باشه

    البته قول میدم فقط روزی یه بار بیام اونم موقع استراحتم :دی
    کلا دل کندن از سایتتون سخته

    بله بله درس بخونم پس فردا یه چی بشم :دی
    پاسخ:
    بعله
    دقیقا همین طوره فقط میدونید که به ازای هر 45 دقیقه درس خوندن باید 15 دقیقه استراحت کنید
    که با این حساب باید بیشتر از قبل به سایت ما سر بزنید

    دارید شانسو همین امسال که من باید کنکور بدمو عید جایی نرم
    خانواده تصمیم گرفتن برن جنوب!!!!!!!!!!!

    منم که عذاب وجدانه کنکورو اینا گفتم جایی نمیرم
    حالا قراره یکشنبه برن و من بمونمو حوضم

    یعنی خداییش شانس قاشق چنگالای خونمون از من بیشتر نیست؟!! :|   :|


    پاسخ:
    قصه نخور بالاخره بر میگردن
    بشین درستم بخون اصن سایت ما هم نیایی هااااااااااااااا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">