مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

روش صحیح جست و جو در گوگل

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۰۰ ب.ظ

روش صحیح جست و جو در گوگل

ترول

                                                                  

ترول

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۲)

آره این جدیده همینی که گذاشتم اینو جایگزینش کنید


http://anonymous.blog.ir/

تازه من آقا نیستم خانومم :دی

پاسخ:
به روی چشم
عوضش میکنم
ببخشید نمی دونستم:)
خیلی باحال بود

البته کمی اغراق داشت بگذریم

خواستم بگم من دیگه برا آخرین بار آدرس وبمو عوض کردم :دی
بی زحمت آدرس جدیدو لینک کنید

شرمنده هاااااااااااااااااااااااا..............قول شرف میدم این بار آخرم باشه آدرس عوض میکنم :دی

به جون خروس همسایه راست میگم
پاسخ:
سلام
مبارکه دشمنتون شرمنده
اصن ادرس وب برا همینه که عوض بشه دیگه:))))
الان فقط متوجه نشدم این ادرس ای که الان هست ادرس جدیده؟این و جایگزین قبلی کنم؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">