مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

زندگیم را مدیون جاستین بیبر هستم

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ

 

زندگیم را مدیون جاستین بیبر هستم



 

قابل توجه کسانی که از جاستین بیبر متنفر هستند

دوستی‌ نوشته...

من زندگیم را مدیون جاستین هستم!

در نهم مارس 2009 شش ماه بود که بعد از یک تصادف وحشتناک در کما بودم.

روزی پرستار من رادیو را برای آهنگ جاستین روشن کرد.

خب من از جای خود بلند شدم و رادیو را خاموش کردم!!!


***

چشماتونو ببندید و دقیقا 1 ماه دیگه همچین ساعتی رو تصور کنید

که داریم آماده میشیم بریم مدرسه / دانشگاه! :|

هیچی دیگه عرضی ندارم !!!

***

داداشم رفته بود مصاحبه برای استخدام!
 ازش پرسیدن:
 امسال سال چیه؟
 داداش مام گفته: مار!
طرفم گفته:پاشو برو بعدی بگو بیاد!!!
 اعصاب ندارنا . . .
  خوب مگه مار نیست ؟
 
***

دو ساعت پشت تلفن معطلی که گوشی رو برداره، تا میایی خمیازه بکشی یارو میگه الو

***
 

پسره پست گذاشته میخوام ماشین بخرم بنظرتون پرادو بخرم یا اسپورتیج؟

کامنتایى که براش گذاشتن :

دخترا :

سحر : واسه منم میخری ؟

مژده : هیچکدوم

نسرین : جوووون سلیقت تو حلقم

خاطره : عزیزم بهتراز اینا برازندته

حالا پسرا :

احمد: چه گه هاااا

حسین :تو پولت کجا بود آخه کره خر

حمید: باز توهم زدى ؟

علی : بالاخره گاو و گوسفندارو فروختی !!!


***
 

بعضى ها توىِ دل ما جا دارن ،

 اینا جاشون امنه و موندنیَن ...

 بعضى ها هم هستن که توىِ روده ىِ ما جا دارن ،

 متأسفانه اینا رفتنیَـن ...

***

 

اعتراف میکنم زمان مدرسه دبیرم بهم گفت : از کلاس برو بیرون،

 تو با کارات به ساحت مقدس کلاس توهین میکنی ...

 منم هرهرهر خندیدم و با اعتماد به نفس گفتم:

شما انقدر بی سوادی به ساعت میگی ساحت !!!


***

 

یادش بخیـــر یه وقتایی هم وقتی شب میشد ما میخوابیدیم !!

 

***

 

دختره استاتوس گذاشته : خلقت پسرا اصلاً شوخیه جالبی نبود...!

 پسره اومده کامنت گذاشته : ولی خـلـقـت دخـتـرا خیلی باحال بود !!!


***

 


 
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ
  • فاطمه ایزدی

نظرات  (۶)

بی مزه  جاستین رو  چیکارش  داری؟
گل گفتی جیگر بعدم دخدرا و پسرام باهم سر سلنا و جاستین کل کل میکنن اینم آدمه که بخاطرش دعوا میکنن بعضیا ؟!o_Oدخداری جاستین ندیده واقعا که براتون متاسفم!o_O
پاسخ:
جیگر:  بععععله تنها راه ادب کردن اینطور دختر و پسرا اینه 
نمیدونم بعضیا از چیه این جاستینه خوششون میاد که براش انجمن میزنن و..............!!!!!!!!!!!! میخوان چی رو ثابت کنن ادم قحطیه  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کم ادم حسابی داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخه چرا بعضیا ایقد خودشونو دست کم میگیرن !!!!!!!!!!!!
پاسخ:
جیگر:

آخ آخ آختـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
باهاتون موافقمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
جی بگم واااالااااا...
اینجور آدما رو باید زد شل و پلشون کردااااااااااااااااااااااااااااااااا تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
آره شومام گلی ♥:-*:-*♥♥♡♡♡♡♡♡♡♡♡♥☆☆★♥♡★☆
پاسخ:
جیگر: وااااااااااااااااااااااااای ممنوووووووووووووونم گلی از خودتونه
بعله ما اینیم دیه چیکار کنیم البته من طرفدار همتونما نه فقط فامیل دور همتون گل هستین گل!:-*B-)
پاسخ:
جیگر: خجالتم ندین یعنی منم گلم؟؟!؟!!!
فامیل دور ایول خوشم اومد پست زیاد میذاری منم تا میتونم واسه سایت نظر میذارم الانADSLقطعه داریم اسباب کشی میکنیم اما اینقد که من دختر گلی ام باGPRS میامو واستون نظر میذارم! بععلهه اینقد من طرفدار پروپاقرصتونم!:-*:-*♥★♥
پاسخ:
پسرخاله:والاویلاااااااا چقدر هواداررررر داره این سایت و فامیل دور تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">