مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

زن و شوهرش

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ

زنه به شوهرش میگه: شوهر همسایه هر روز صبح که میخواد بره سر کار زنش رو میبوسه! تو چرا این کار رو نمی کنی؟ شوهر میگه: آخه من که زشته زن مردم رو بوس کنم :))

 

 ***

 

یه شب سه نفر اشتباهی دستگیر میشن و در نهایت ناباوری به اعدام روی صندلی الکتریکی محکوم میشن ...
نوبت نفر اول میشه که بشینه روی صندلی . وقتی میشینه میگه : من توی دانشگاه ، رشته خداشناسی خوندم و به قدرت بی پایان خدا اعتقاد دارم ... میدونم که خدا نمیذاره ادم بیگناه مجازات بشه...
کلید برق رو می زنن... ولی هیچ اتفاقی نمیفته...
به بیگناهیش ایمان میارن و ازادش میکنن...
نفر دوم میشینه روی صندلی و میگه : من توی دانشگاه حقوق خوندم...
به عدالت ایمان دارم و میدونم واسه ادم بی گناه اتفاقی نمیفته...
کلید برق رو میزنن و هیچ اتفاقی نمیفته ... به بی گناهی اون هم اعتقاد میارن و ازادش میکنن...

نفر سوم میاد روی صندلی و میگه : من توی دانشگاه ، رشته برق خوندم و به شما میگم که وقتی این دوتا کابل به هم وصل نباشن هیچ برقی وصل نمیشه به صندلی

.

.

.

دیگه منتظر چی هستی یارو مرد دیگه

 

 ***

 

یه مگس رو هوا بود در یک چشم بههم زدن رو هوا گرفتمش
با کلی افتخار به بابام گفتم حال کردی ؟؟!!
سرش رو تکون داد گفت
.
.
.
.
.
خاک بر سرت ، جوونای هم سن تو هواپیمای بدون سرنشین
میگیرن رو هوا ، تو هنوز مگس شکار میکنی

 

 ***

 

قیافه دختر ها وقتی از خواب پا میشن...........

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۳)

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خییییییییییییییییییییییییلی بدجنسی داداشی): حالا گریه نبکن به غیر این عکس وبلگت خوجله دوسش میدارم(:
به وبلاگ منم سر بزنیااااااااااااااااااااا منتظرتم من لینکت میکنم داداشی اگه دوس داشتی تو هم منو لینک کن
بازم بهت سر میزنم(:
بابای داداشی
یاعلی
پاسخ:
سلام از اینهمه احساسات ممنون
شما برو تو قسمت تبادل لینک ما همونجا لینکتو بذار

na hameye dokhtara in jooooori nistan ke : (
پاسخ:
چراهااااااااااااااااا
ما دیدیم که میگیم
همینجوری رو هوا حرف نمیزنیم که
ای بدجنس!(واسه خاطر عکس)
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">