مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

زن چیست؟

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ
یک کالا؟ کالایی که گران و ارزان دارد؟ کالایی که برای استفاده مردان درست شده؟ کالایی که تنها مصرف کننده آن مردها هستند؟

خب پس مردها برای این کالا باید قیمتی بپردازند! و قیمت هر جنس با جنس دیگر فرق می کند!

حتما گوش بدید
دانلود
حجم: 9.9 مگابایت
توضیحات: ازدواج آسان-دکتر عباسی

به قول قدیمی ها هر چه پول بدهی آش می خوری! و البته به قول انگلیسی ها که ما آنقدر پول نداریم که جنس ارزان بخیرم!!

شاید از جمله های بالا تعجب کنید اما اینها تحلیل های روزمره ما شده اند! تحلیل هایی که هر کدام برای خود دنیایی حرف و حدیث دارند!


هر زنی برای خودش قیمتی دارد....

 

هر زنی برای خودش قیمتی دارد و تنها چیزی است که قیمت آن را بازار تعیین نمی کند بلکه خود شخص تعیین می کند. یکی حاضر است خود را در مقابل اندکی پول بفروشد! یکی دیگر خود را در قبال نگاهی ! و یکی خود را آنقدر بالا و والا می داند که صندوقهای جواهر را نیز در شأن خود نمی داند!

وقتی به زن نگاه می کنیم دو چیز را مبینیم 1- جنسیت  2- شخصیت

کسی که خود را در مقابل دیگران عرضه می کند فقط و فقط جنسیت خود را عرضه می کند و در قبال آن ....

اما آنها که شخصیت خود را عرضه می کنند قابل معامله نیستند. آنها خود را به یک نگاه ، یک لبخند ، کمی پول ، کمی شهرت و یا هر چیز دیگر نمی فروشند!

اینان زن را جنس نمی دانند بلکه هویتی می دانند دارای عقل و فکر و منطق

هویتی که خود را به جنسیت خود نمی فروشد. هویتی که خود را فروشی نمی داند، چون او اصلا قیمت ندارد که فروخته شود، اوست که بهشت در زیر پاهاش احساس حقارت می کند و لایق سجده ملائک است.

اوست که آزادی را در رهایی از قید و بند ها نمی داند، و آزادگی را از او باید آموخت.

به امید آزادگی همه زنان جهان


منبع: حجاب سنتر

 
شهید مطهری (رحمة الله علیه) : اگر برهنگی تمدن حساب شود ، حیوانات متمدن ترین موجودات هستند ...
  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ
  • موسسه تربیتی رسانه ای اسرا

نظرات  (۲۲)

سلام.ممنون از مطالب خوبتون.استفاده کردم.به منم سربزنید.اگر باتبادل لینک موافقیداطلاع دهید.بازم ممنون.
سلام من عاشق وبلاگت هستم اولین بار دارم نظر می دم اما همیشه مطالبتو دنبال می کنم به نظر من 2 وبلاگت همه چی سر جاش . مطالبی که در مورد حجاب می نویسی واقعا قشنگ و تاثیر گذارن . من خودم از اون دسته دخترایی بودم که حجاب داشتم اما نه سفت و سخت اما از وقتی وبتو خوندم خیلی بیشتر مراعات می کنم واقعا هم ازت ممنونم .
سلام من عاشق وبلاگت هستم اولین بار دارم نظر می دم اما همیشه مطالبتو دنبال می کنم به نظر من 2 وبلاگت همه چی سر جاش . مطالبی که در مورد حجاب می نویسی واقعا قشنگ و تاثیر گذارن . من خودم از اون دسته دخترایی بودم که حجاب داشتم اما نه سفت و سخت اما از وقتی وبتو خوندم خیلی بیشتر مراعات می کنم واقعا هم ازت ممنونم .
پاسخ:
خیلی خوشحالیم از این بابت

سلام و درود

1.خوب بود ، ولی زن و مرد نداره ، جنسیت نداره ، زن و مرد هر دو قیمت دارند ، هر دو بسته به شخصیت و روان و بزرگی روح شان و ... قیمتی دارند . نمیتونید در قالب یه چیز مسخره و مزحک مثل جنسیت بگنجونیدش !!

2.خانم یا آقایی به نام سیب ، یه سوال ، چادر به باد و خاک چه ربطی داره ؟؟!!!

سپاسگزارم .

حجاب تن خوبه اما حجاب اگه درونی نباشه اون حجاب بیرونی فقط یه کاوره روی بدن  . مثل این شیشه رنگیا  رنگین اما توشون خالیه.

  • بنده خدای موفق
  • با این دابی
    پاسخ:
    عمان باز گل زد:(
  • بنده خدای موفق
  • بلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللهههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ما هم بریم قرارداد ببندیم ....................حیف که شما از نون خوردن می افتید
    پاسخ:
    برا چی؟
    با کی؟
    چراااااا؟
    چطو شد >!؟؟
    الو !
  • بنده خدای موفق
  • مردم رو سر کار میذارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    نه رو تبلیغات دابی کلیک کنید  به ما پول میدن
    ما بقی تبلیغات پولی نیست:(

  • بنده خدای موفق
  • بله رو فرقان 128 کلیک کردم بغض شیشه ای کلیک کردم
    پاسخ:
    نه اون 2 تا زیاد مهم نیست کلیک نکردین هم نکردین
  • بنده خدای موفق
  • به به


    ببینید چقدر نظر گذاشتم از بس گلم
    پاسخ:
    واقعا جا داره تو یه پست ویژه از شما تشکر کنیم
    شما که اینقدر نظر میگذاری رو تبلیغات هم کلیک میکنی؟عایا؟
  • ستـــــــــــاره
  • سلام.
    واقعا زیبا بود.
    گاهی ما خانم ها از جنسیت خود احساس نارضایتی می کنیم شاید بخاط نظر های سطحی امثال سیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب.
    اما با متنی که گذاتین خوشحالم که هنوز انسان هایی هستن که شخصیت و باور و اعتقاد رو به ظاهر نمی فرود.

    پاسخ:
    سلام
    ممنون لطف دارید شما
    دوست باشید باهم همه شما بازدید کنندگان گرامی این سایت هستید و هدف ما ایجاد محیطی صمیمی و دوستانه مملو از شادی و نشاط با کمی اموزش(حجاب و عفاف) هستش

    خیلی زیبابود...خسته نباشید
    پاسخ:
    سلامت باشید
    شما هم خسته نباشید رو تبلیغات کیلیک میکنید
    ممنون
    سلام. از این که دارید کار فرهنگی میکنید بسیار خوشحال شدم
    اجرتان با حضرت زهرا (س). ایشالا خدا بهت یه زوجه صالحه بده
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون لطف دارید شما
    انشالله خداوند همه مشکلات حوانان و حل کنه
    سلام

    چرا ما همیشه منتظریم مسئولین فرهنگ کاری کنن ؟! این جامعه متعلق به ماست ماهستیم که اونو میسازیم تمام خوبی ها و بدی هاشو چرا از خودمون شروع نکنیم میتونیم پای مسخره کردنا وایسیم و ثابت کنیم دختر چادری بی سواد امل و چه و چه نیس باور کنید میشه 
    یه مشکلی که تو مجالس مذهبی ما هس اینه که ما تمام برنامه های مذهبی مون فقط برای خانماس یعنی بیشترش اونم خانمایی که معمولا ثبات شخصیتی ندارن و نظراتشون تابع شوهرشونه اگر یه مقدار بیشتر رو ی مذهب پسرا هم کار میشه اونوقت جامعه ما یه وری حرکت نمی کرد یه موج موازی میومد بالا و جلوی خیلی از اشتباهات گرفته میشد
    پاسخ:
    کاملن
    موافقم
    سلام. من فایل صوتی رو گوش دادم. کاش می نوشتید این آقا کی اند! با بعضی حرفهاشون موافق و با بعضی مخالفم. اما راجع به بحث حجاب که چندین کامنت گذاشته شده متاسفانه دوستان درست نوشتند. من نمیخوام کسی رو مثال بزنم خودمو میگم. من یه دختر چادری ام. ولی متاسفانه می بینم برخورد جوون ها با من زیاد خوب نیست. نه تنها پسرها بلکه گاهی دخترها هم جوری رفتار میکنند که انگار چون من چادری ام یه دختر بی فرهنگ و بی کلاس و بی سوادم!!! این خیلی بده! میدونید چقدر بابت این قضیه غصه میخورم؟!!! زمستون پارسال رفته بودم تهران و توی مترو عملا دیدم دوتا پسر دارن مسخره ام می کنند. نباید شعار داد ولی باید قبول کنیم که گاهی دخترها فقط برای اینکه برای مردها جذابیت داشته باشند دست به بدحجابی و یا پوشیدن لباس هایی  می کنند که .... وگرنه هیچ دختری ذاتا نمیخواد خودشو و اندامشو در اخیتار چشم های کثیف یه عده بذاره. وقتی می بینه با اون کارها موقعیت های بهتری برای ازدواج پیدا میکنه و توجه بیشتری بهش میشه اونم میخواد که مثل بقیه بشه. چرا اینهمه دختر چادری و متین مجرد موندند ولی دخترهایی که بدحجاب بودند ازدواج هم کردند؟!!! متاسفانه ما از فرهنگ ایرانی خیلی فاصله گرفته ایم. من برای آینده مون بیشتر نگرانم. خدا کمکون کنه.
    پاسخ:
    حرف شما صحیحه
    مشکل از جامعه و بخصوص جنس مذکر هم هست
    اما همونطور که قبلن گفته شد اعتقاد ما به حجاب ضعیفه متاسفانه
    همین که شما میگی دختر هایی که خود نمایی میکنن موفق ترن نشون دهنده نفوذ این فرهنگ در عمق جامعه و حتی افراد محجبه اس
    البته باید به این نکته دقت کنیم که خیلی وقت ها به ازدواج نمیرسه !
    مورد سوء قصد و دزدی قرار میگیرند .. که بسیار بسیار قتل صورت گرفته توی این موارد !
    که هممون هم میدونیم و توی صفحه حوادث  خوندیم !

    خیلی رک میگم ناراحت نشید لطفن "ما تو ی این جنگ شکست خوردیم و شما هم جزو مجروحان این جنگ نرم هستید که فکر میکنید به سعادتی دست نیافتید"
    البته من خودم هم از این قضیه مبرا نیستم

    انشالله که خدا برای  همه ی جوون ها بخصوص افراد مذهبی بهترینها رو بخواد...

    یا علی

    سلام؛
    حس خیلی خوبیه، خوندنِ مطالبی که به ترویج  اخلاق، عفاف و دین می پردازه...؛
    .
    فقط در جواب "سیب" چند تا نکته رو بگم:
    1. حفظ "حجاب" با حفظ "چادر" فرق میکنه؛ حفظ حجاب که واجبه، اما چادر بر سر داشتن، بله؛ سخت تر خواهد بود مسلما، ولی وقتی بدونی که چادرت "یادگاری ِ حضرتِ فاطمه" هست، وقتی بدونی حجابِ برتر ِ، وقتی با تمامِ وجود و با افتخار، اون رو سر کنی، متوجه سختی ها که نمیشی، بماند، دیگه جزئی از وجودت خواهد شد که بی اون نمیتونی بمونی...؛ اینو امتحان کردم که میگم...؛
    2. گیریم که قیمت پارچه و به تبع ِ اون، "چادر"ِ مشکی هم بالا رفته باشه، تا جایی که من از اطراف و اکناف دیدم و شنیدم، قیمتِ خیلی از مانتوهایی که بیشتر به بلوز شباهت دارند هم، بالاتر باشه، پایین تر نیست! ضمنِ اینکه هنوز هم، جنس ِ با قیمتِ مناسب پیدا میشه؛
    3. ازدواجی که به خاطر ِ "اطاعت از فرمانِ خداوند"، سَر نگیره، همون بهتر که سر نگیره؛ چون اون طرف مقابل، توی زندگی تا ابد خواهد لنگید؛
    4. که دنیا به خُسرانِ عقبی نَیَرزد...؛
    5. پاینده باشید.
    پاسخ:
    ممنون از شرکت در مباحثه

    یا علی
    درود بر شما
    پاسخ:
    درود بر شرفت . شرف بر درودت ... 
    شاید بی حجابی بعضی از خانم ها سبب شده نوعی حس رقابت بینشون شکل بگیره.من با حجاب و پوشش کامل خانم ها موافقم.اما وقتی یک نفر رو حجابش خیلی سخت گیره.احساس میکنم نسبت به مرد ها بدبینه.یا نگاهش نسبت به زندگی و موضوعات مختلف با من فرق داره.(منظورم فقط اون عکسیه که اون بالا گذاشتید)تو جامعه فعلی همین که اینقدر ارایش نکنند کافیه.


    پاسخ:
    البته مرد ها نیاز به یه اصلاح جدی دارن
    من خودم با برخورد فیزیکی موافقم ( چک و لگد)

    :)

    =))


    نظر شما چیه؟

    ولی حالا جدا از شوخی ببینید دختر ها یه جورایی حق دارن که بد بینانه به مرد ها نگاه کنن. چرا که قرآن میگه : بگو به زنان مومنین که پوشش های خود را حفظ کنند. چرا که کسانی که در دل آنها مرض است به آنها نگاه خواهند کرد(و به گناه خواهند افتاد)..


    سلام

    میدونید این که بد حجابی رو فقط تقصیر زنان بدونیم خیلی درست نیست خیلی وقتا این طرز فکر و نوع نگاه مردا نه همه شون ولی اغلب شون به زن باعث میشه زن برهنگی رو ترجیح بده تا پوشش .شما فکر کردید چند درصد از دخترا حاضرن پای همه چیز وایسن یا چند درصد از پسرا حجاب و متانت و شخصیت طرف براشون مهمه ؟؟؟
    دیدم که میگما
    پاسخ:
    بله حرف شما کامن متین و درسته

    انشالله مسئولین فرهنگی کشور چاره ای بیاندیشن

    مثل همیشه عالی بود ..
    الحمدلله که هنوز اقایونی هستن در کشور ما که قدر حجابو بدونن
    ----
    میدونید یکی از دلایلی که براتون نظر نمیگذارن چیه ؟ 
    چون شما هم به وب دیگرون نمیرید و نظر بگذارید ...
    پاسخ:
    چش
    میایم نظر هم میدیم

    اما به نظر تو وخ میکنیم؟
    پس کی پست بذاریم !؟!

    هر وقت همین خود شمایی که این مطلب را نوشتی برای انتخاب همسر ، ظواهر را رها کردی و حاضر شدی یه دختر محجه را انتخاب کنی اون وقت این مطالب رو بنویس

    در کنار سختی هایی که حفظ حجاب دارد (سنگینی چادر، باد، خاک، هزینه بالای خرید و ...) چه دختران خوب و از همه نظر برازنده ای که فقط به خاطر حجاب شان ، موقعیت ازدواج خود را از دست داده اند. در دانشگاه نیز دختران محجبه مغضوب اساتید هستند.

     

    پاسخ:
    اصلن هم این طوری که شما میگی نیست
    اولن در مورد هزینه های محجبه بودن باید بگم برای دست یابی به هر چیزی باید هزینه داد و بدست آوردن سعادت اخروی هم هزینه هایی داره (النار اشد حرا !!!)
    این چیز هایی هم که شما گفتی از قبیل قیمت نشون دهنده  نگاه سطحی شما به امر حجابه


    دومن من خودم به شخصه به هیچ عنوان حاضر به ازدواج با فرد بد حجاب نیستم


    سومن اینکه میگید مغضوبن همون بهتر که مغضوبن شما برو وضع دختر هایی که به اصطلاح مغضوب نیستن رو تو زندگیآیندشون بررسی کن که چند درصد موفق بودن... در ضمن مغضوب استاد بودن بهتر از اینه که مغضوب خــــدا باشیم ؟!!! نه ؟!

    به اعتقاد من دختری که تونسته بعد از یه رابطه حتی سطحی با پسری اون رو کنار بذاره و بیاد با شخص دیگه ازدواج کنه هیچ بعید نیست که رابطه زناشوییش رو هم فدای کسه دیگه بکنه.. دله دیگه ... اگه اعتقاد نباشه به فنا میده همه چی رو !


    در ضمن بهشت را به بها دهند نه به بهانه//////

    یاعلی
    عالی بود.
    پاسخ:
    خودتون عالی هستید ؟!؟!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">