مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

سایت رفاهی دات آی آر !

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

درس خواندن چیست؟

عملی‌است که در آن

غذا خوردن،

تلویزیون تماشا کردن،

فیس بوک،

و اس ام اس زدن

همراه با کتابِ باز شده انجام میشود...

 ***

 

ببین! به من میگن "سایت رفاهی دات آی آر! " من زنت نیستم که بخوای منو بپیچونی و بگی ندارم و حساب بانکی ام  خالیه! آمارت رو اساسی دارم! می خوای بگم الان توی جیب اون کت آبیت که توی چوب لباسی هست چند هزار تومن داری؟! به نفع خودته از گرفتن یارانه انصراف بدی! :)

 ***

 

همین که خدا سیستم صوتی وز وز پشه مگس رو
روی گنجشک و کفتر و کلاغ پیاده سازی نکرده جای تشکر داره!

 ***

 

اینقدی که من واسه شما مطلب میزارم واسه ارواح سرگردان خونمون میفرستادم تا الان یه نشونی چیزی از خودشون واسم میزاشتن والاااا
اونوقت شماها چی هیچی

 ***

 

خورشت کرفس هم یاد گرفته بعد از دو سه روز خوشمزه بشه!
قورمه سبزی یه غلطی کرد حالا همه یاد گرفتن دیگه...

 ***

 

بعضی تیما مثل تراکتور برا سهمیه گرفتن آفریده شدن بعضیایه دیگه مثل پرسپولیسو فولاد برا قهرمانی این وسط یه تیمی هم هست به نام استقلال که فقط
just for fun آفریده شده.....

 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۱)

سلام برادر
میشه یه اسم از سرباز صفر،یا یه چیز دگ بالای لوگوی من یزنی؟
اینطوری همه فک میکنن تنها یه عکسه و هیچ کس روش کیلیک نمیکنه
لطفا
راستی میشه یه لوگو متحرک با فرمت gif برام درست کنی؟
البته ازت توقعی ندارم چون خیلی اذیتت کردم
علی علی
پاسخ:
بابت هر دوش متاسفم 
نمیشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">