مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

۷۷۷ سه تا ۷داره

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

اومدم به مامانم میگم یه معلم جدید اومده هرکی آزموناشو زیر ۵۰ بزنه، عین سگ میزنتش. اگه چند بارهم این طوری بشی میبرتت تو یه اتاق درو قفل میکنه و...
اصن مامانم از خوشحالی اشک تو چشاش جم شد.
من):
مامانم D:
دبیر (:
حقوق بشر
وزیر آموزش پرورش

***

من آخرش نفهمیدم اسم خدمتکار اوشین آتسوکو یا هاتسوکو؟

***

از اینکه فرزندانم در آینده چه باباى باحالی دارند واقعا بهشون غبطه میخورم!

***

یه جور میگن ما دهه شصتی ها دهه شصتی ها انگار با ماموت میرفتن مدرسه و رو کتیبه درس میخوندن
والا
نخند مسخره هم خودتی

***

۷۷۷ سه تا ۷داره

زمستونا خیابونا برف داره
صابون که به دست بزنی کف داره
ایرانو ای جوری نبین نفت داره
نونوایی محلمون صف داره
اهنگای قدیمی دف داره

***

دختر همسایمون زنگ خونمونو زده، رفتم درو باز کردم
میگم سلام بفرمایید، میگه :سلام خونه اید؟!!!!
گفتم :نه منو که میبینی آخرین مدل پیغام گیر هستم
لطفا بعد از شینیدن صدای بوق پیغام خودتان را بگذارید!!! :|

***

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">